Nakon višečasovnih problema da ostvare pozive, korisnicima MTS ponovo je omogućena usluga te mreže.
To su našem portalu javili čitaoci, koji su se jutros žalili da im je „pala mreža“.
„Tehničke ekipe Telekoma Srbije i Eriksona rešile su problem. Voice saobraćaj sada radi u punom kapacitetu. Usluge mobilnog interneta i sms sve vreme funkcionišu neometano“, kazali su iz MTS-a.
Podsećamo, čitaoci portala Nova žalili su se da ne mogu da koriste usluge poziva.
„Ne mogu nikoga da dobijem. Kada pozovem nekoga, na ekranu mi se pojavi ‘call failed’. A kad mene neko zove, javlja im da sam zauzeta“, rekla nam je jutros naša sagovornica Marija, koja kaže da isti problem ima i njen suprug.
Ona je navela da joj u MTS-u nisu potvrdili da postoji problem sa mrežom, a obaveštenje o smetanjama prilikom ostvarivanja pozivanja nije objavljeno na sajtu te kompanije.
Da su imali problem sa MTS uslugom, objavili su i brojni korisnici društvene mreže Iks.
„Ne mogu nikog da dobijem, nema ni uspostavljanja veze, odmah se prekine“, napisala je Bojana.
BONUS VIDEO Da li država prodaje deo akcija Telekoma