Preduzetnica Ivana Sretenović Foto:Promo/Lidl

Lidl je sa preduzetnicama širom Srbije i ove godine ostvario saradnju i pružio im podršku i priliku za razvoj njihovih biznisa kroz projekat "Snažne.Hrabre.Važne." Sada su njihovi proizvodi na policama, a jedna od preduzetnica, Ivana Sretenović, vlasnica firme Nana Prom, sa nama je podelila prve utiske o saradnji.

Koje okolnosti su uzrokovale da se oprobate u preduzetništvu?

Nana Prom je porodična firma koju su osnovali moji roditelji 1987. godine u Užicu, a ja sam preuzela poslovanje po njihovom odlasku u penziju. Shvatila sam da na našem tržištu nedostaje keks za posebnu grupu kupaca koju čine dijabetičari, ljudi koji se zdravo hrane, koji se bave sportom i naravno deca. Zato smo započeli proizvodnju integralnih keksića, a glavni brend koji razvijamo je Stevian, koji upotrebljava steviju kao zaslađivač – prvi smo započeli ovu praksu na domaćem tržištu. Dostupni u više ukusa, ne sadrže šećer i transmasti, a ujedno su posni, ručno rađeni i bogati vlaknima. U Lidlovoj tematskoj nedelji istupamo sa varijacijom Dark, bogatom kakaom, koji mu daju ukus crne čokolade.

Koji su najveći izazovi sa kojima se preduzetnica susreće?

Najveći izazov je svakako materinstvo. Teško je uklopiti ulogu majke sa preduzetništvom i ostvariti se podjednako uspešno na oba fronta. U svakom slučaju porodica i zaposleni pružaju mi maksimalnu pomoć i razumevanje zbog čega sam izuzetno zahvalna. Možda je i lepa okolnost da radim sa sedam žena, tako da je atmosfera u Nana Promu u znaku ženske solidarnosti.

Kako promovišete proizvode i u kojoj meri saradnja sa Lidlom doprinosi njihovoj vidljivosti?

Najviše mogućnosti za promociju vidim na društvenim mrežama, a kao prodajni kanal koristimo i komercijaliste. Ipak, prodaja naših artikala većinski se obavlja u prodavnicama zdrave hrane, a saradnja sa Lidlom doprinosi boljoj prepoznatljivosti brenda širom Srbije i otvara mogućnost da ljudi zapamte proizvod. Sve je to input za nastavak usavršavanja proizvodnih procesa, lansiranje novih ukusa i veću online prodaju.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare