Na spektakularnoj audio-vizuelnoj žurci u kojoj se uživalo svim čulima, preko 2.000 ljudi u beogradskom Hangaru sinoć je poželelo dobrodošlicu Heineken® Silver pivu. "Srebrni buzz" oko novog proizvoda doživeo je kulminaciju na događaju gde su različite generacije mogle da, kroz jedinstveni digitalni pristup, dožive muziku, osete boje i upoznaju izuzetnu svežinu Heineken® Silver-a.
Heineken®, čuveni pivski brend, dobro poznat po žurkama koje pomeraju granice, i ovoga puta bio je na visini zadatka. Publika u Beogradu tako je prvi put imala priliku da čuje kako popularni muzičar Frenky Wah dovodi atmosferu do usijanja. Njegovo premijerno pojavljivanje u našoj zemlji ostalo je za pamćenje uz ekstra lagani ukus Heineken® Silver piva. Da provod bude još bolji, izvanrednim nastupom omogućila je i postavka vrhunskih domaćih di džejeva, a sam događaj činili su jedinstveni vizuelni efekti uvodeći sve goste u avanturu punu uzbuđenja.
Ovakav događaj, za koji se danima tražila karta više, nije mogao da prođe bez poznatih lica naše muzičke i kulturne scene. U provodu su se našli i popularni reper Cvija, glumica Matea Milosavljević, glumac Đorđe Mišina, DJ Nada Dimitrijević i Fakin Yoma, zatim čuveni blizanci sa društvenih mreža Stanoje i Stanko Budimkić, kao i mnogi druge uticajne ličnosti sa društvenih mreža i iz javnog života.
„Žurka koju je priredila HEINEKEN kompanija, povodom lansiranja Silver piva, postavila je visoke standarde, ali je i ispunila sva moja očekivanja. Drago mi je što se ovakav pristup u promociji dopao generaciji Z i milenijalcima, jer verujem da je proizvod, sa svojim karakteristikama, namenjen prvenstveno njima“, rekao je poznati muzičar Cvija.
Zadovoljstvo sjajnim ambijentom podelila je i naša poznata glumica Matea Milosavljević.
„Tek sada mi je jasno šta znači kad neko kaže da ima svoje omiljeno pivo. Jedan Heineken® Silver sa svojom idealnom gorčinom moja je idealna mera. A ova žurka je najjača u gradu, ja sam inače potpuno luda za inovativnim tehnologijama i ovo multi-senzorno iskustvo prepuno vizuelnih atrakcija nisam ranije doživela na ovakav način, pa sam morala da šerujem gomile storija na Instagramu!“, rekla je raspoložena Matea.
Novo Heineken® Silver pivo, kako bi imalo svoj unikatni, ekstra-osvežavajući ukus, se dobija jedinstvenim procesom odležavanja na -1° C.
Rezultat je privlačan premium lager sa 4% alkohola sa suptilnom i svežom završnom notom koju prati poznata voćna Heineken® original aroma u kojoj svi mogu da uživaju. Niži procenat alkohola čini Heineken® Silver pivom koje je pitkije i super-osvežavajuće, pa samim tim i pogodnije većem broju uživalaca.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar