Građani se gotovo svakodnevno žale da im mesecima nija očitana struja, a da im potom stižu ogromni računi, koji prelaze i više od 100.000 dinara. U EPS-u za Nova.rs kažu da svi koji smatraju da su oštećeni mogu da ulože prigovor snadbevaču i da će im stići korigovan račun ukoliko bude utvređeno da je došlo do propusta.

Portal Nova.rs objavio je priče građana, uglavnom iz Novog Sada i Vojvodine, kojima mesecima nije očitana struja. Brojila im nisu očitavana mesecima da bi im potom stigli računi koji su prelazili i 120.000 dinara. Nekima su visoki računi stizali i za stanove u kojima niko ne živi.

Foto:shutterstock by Skart1976

Iako su ulagali prigovore na šalterima EPS-a, njihove reklamacije su redom odbijane.

U EPS-u navode da je Elektrodistribucija Srbije, u čijoj nadležnosti je očitavanje brojila, ranije obavestila javnost da je u Vojvodini posle 20 godina uveden novi softver i da se proces modernizacije i primene novog softvera odvijao uporedo sa redovnim aktivnostima te da je dolazilo do određenih zastoja.

“EDS je, takođe, naglasio da korisnici neće biti oštećeni”, kažu u EPS-u.

Oni dalje navode da svi kupci koji smatraju da računi za električnu energiju ne odgovaraju potrošnji mogu uložiti prigovor snabdevaču, odnosno „Elektroprivredi Srbije“ putem mejla [email protected] ili lično u nekoj od poslovnica.

PROČITAJTE JOŠ

“EPS će odmah po prijemu, reklamaciju proslediti Operatoru Distributivnog sistema, odnosno Elektrodistribuciji Srbije na kontrolu. Ukoliko naknadna kontrola EDS-a ustanovi da je došlo do propusta, na osnovu ispravljenih podataka o potrošnji kupcu će biti isporučen korigovan račun. Uveravamo korisnike da EPS svakoj reklamaciji pristupa temeljno i sa dužnom pažnjom, jer je naš cilj zadovoljan kupac”, kažu u EPS-u za Nova.rs.

BONUS VIDEO Kad vođa SNS navijača čita struju – račun je 160.000: Redovi besnih ljudi ispred Elektrovojvodine

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare