"Požar koji se dogodio u fabrici krajem juna u potpunosti je izmenio našu poslovnu dinamiku, ali sa druge strane i ubrzao naše planove razvoja. Kompanija Bambi pre pet godina postala je deo velikog Coca-Cola HBC sistema i uz ogromnu podršku i ekspertizu kolega iz grupe, mi investiramo u izgradnju, obnovu i proširenje kapaciteta, kao i pronalaženje načina da što pre nastavimo da proizvodimo sve naše proizvode punim kapacitetom. Agilnost naših ljudi i posvećenost timova biće ključni u ovom izazovnom periodu, kako bismo našim vernim potrošačima nastavili da nudimo njihove omiljene brendove“, ističe Dragan Stajković, generalni direktor kompanije Bambi.
Kakva je trenutna situacija u Bambi fabrici u Požarevcu?
Nakon izbijanja požara nama je bilo najvažnije da niko od zaposlenih i ljudi koji su učestvovali u gašenju požara nisu povređeni i veoma smo srećni zbog činjenice da smo u tome uspeli. Naši timovi uveliko rade na reorganizaciji planova poslovanja, kako bismo se što pre vratili svakodnevnim poslovnim rutinama. Ušli smo u oštećeni deo fabrike i započeli radove na sanaciji i obnovi. Pustili smo u rad proizvodni pogon koji nije bio zahvaćen požarom, ali nažalost, to je samo manji deo proizvodnje. U skladu sa tim, u određenom periodu ispred nas, menjaće se i struktura portfolija, kao i dostupnost proizvoda.
U međuvremenu, investiramo još više u izgradnju, obnovu i proširenje kapaciteta, dok celokupan Bambi tim posvećeno radi na tome da pronađemo optimalna rešenja kako bismo se što pre vratili poslovanju u punom kapacitetu. Na tom putu kvalitet proizvoda ostaje naš prioritet, jer je to nešto oko čega kompanija Bambi nikada neće praviti kompromis.
Da li možemo da očekujemo da potrošači privremeno neće moći da kupe neke od vaših proizvoda?
Ono što nas posebno raduje je činjenica da smo pokrenuli deo proizvodnje i da Bambi nastavlja da plasira svoje proizvode na tržište. Zbog štete uzrokovane požarom, dinamika proizvodnje biće prilagođena raspoloživim kapacitetima i možemo očekivati da Plazma i pojedini brendovi u određenim pakovanjima, neće kontinuirano biti dostupni na svim prodajnim mestima i na svim tržištima.
Svi znamo da je Plazma mnogo više od keksa, to je ukus koji je obeležio odrastanja mnogih generacija. Zato su i naši napori usmereni ka tome da pronađemo optimalna rešenja kako bismo se što pre vratili poslovanju u punom kapacitetu, te molimo sve naše verne potrošače, kupce i partnere za razumevanje i mrvicu strpljenja.
Kako trenutna situacija utiče na vaše zaposlene?
Sva radna mesta u kompaniji Bambi tokom trajanja ove situacije biće u potpunosti bezbedna i zarade će ostati iste kao i do sada. Bambi je više od kompanije, mi smo porodica, a porodica znači međusobnu podršku i kada smo suočeni sa izazovima. Neizmerno sam zahvalan svim našim zaposlenima koji su pokazali neverovatan trud, zalaganje, kao i spremnost da se prilagode situaciji, razmišljaju brzo i rade sa puno strasti i ljubavi prema ovoj kući. Oni će nama uvek biti na prvom mestu i upravo zato nastavljamo da vodimo računa o zadovoljstvu i bezbednosti svih naših kolega. Kompanija Bambi je pre pet godina postala deo Coca-Cola HBC grupe i veoma nam znači da u svemu ovome nismo sami, da iza nas stoji jedan veliki sistem. Zahvalni smo i kolegama iz grupe koje nam pružaju podršku, dele sa nama njihove ekspertize i pomažu da ovaj izazovan period za nas bude što lakši.