Iako je uredno raskinuo ugovor, platio sve rečune i vratio neophodnu opremu, čitaocu našeg portala Dejanu J. stigao je račun od MTS-a čak tri meseca nakon što je čitav proces raskida ugovora okončan. Pokušao je da dobije odgovor, ali mu do sada nije razjašnjeno zbog čega Telekom još uvek od njega traži da plati uslugu koju više ne koristi.
Naime, prema svedočenju našeg sagovornika on je još početkom septembra raskinuo ugovor koji je imao sa Telekomom, uključujući i ugovor o telefonskom priključku.
Kako procedura nalaže, opremu je vratio, nakon čega je MTS obavestio Ratel da je izvršeno demontiranje mreže, raskid ugovora za paket usluga i raskid ugovora za pojedinačne usluge.
„Nakon toga 5. septembra mi je stigao račun, koji sam već sledećeg dana platio u celosti. Mesec dana kasnije 4. oktobra mi je ponovo stigao račun , koji sam 12. oktobra platio u celosti“, priča naš sagovornik.
MeđutIm na adresu našeg čitaoca stigao je još jedan, decembarski račun.
„Tri meseca nakon raskida ugovora stigao mi je treći račun, iako je mreža demontirana pre tri meseca i svi računi su plaćeni“, kaže Dejan.
On je još 5. decembra pokušao da mejlom dobije više informacija o njegovom slučaju, ali odgovor je izostao, bar za sada.
I naš portal je pokušao od MTS da dobije više informacija, ali do objavljivanja ovog teksta nismo dobili odgovor.
Problem sa računima, korisnici Telekoma imali su i početkom septembra.
Naime, kako je naš portal već pisao, desetine hiljada ljudi dobilo je opomene pred trajno isključenje Telekomovih usluga, iako su na vreme izmirili svoje obaveze
Udruženje potrošača „Efektiva“ objavilo je pregled poskupljenja cena usluga kablovskih operatera koji posluju u Srbiji za proteklih godinu dana još sredinom godine. Prema ovim podacima, usluge SBB-a najmanje su poskupele, a šampion je Telekom.
Prema njihovim podacima, Telekom Srbija povećao je cene Box paketa za 450 do 1.200 dinara.
****