Kanali za koje agencija Cas media prodaje reklamni prostor su u maju zabeležili rekordni share na tržištu - 32,6% a ubedljivo najpopularniji sadržaj je zabavno takmičarski show Survivor koji se emituje na Nova S sa share-om i do 30%.
Merenja TV Beata pokazuju da su Cas medija kanali i tokom aprila bili vodeći na tržišu sa share-om od 31,5% dok je konkurencija imala više nego duplo manje – 14,6%.
Cas media, koja prodaje reklamni prostor za 30 kanala, ističe da je u proteklih par dana zapaženu gledanost imalo i finale Evrolige, ekskluzivno emitovano na kanalu Sport Klub sa share-om od 19,6%.
TVbeat, čija merenja koristimo, je specijalizovana platforma za statističku TV analizu u realnom vremenu koja, mereći celu bazu gledalaca, a ne samo uzorak, daje precizne podatke o gledanosti određenog sadržaja ili kanala.
Merenja TVBeata su vrlo precizna, jer se vrše na povratnom signalu sa blizu 600.000 set box uređaja u SBB mreži. To je i osnovna razlika u odnosu na kompaniju Nielsen koja predviđa gledanost na osnovu piplmetara koji su ugrađeni u televizore u 880 domaćinstava u Srbiji.
Cas Media navodi i da je Nova S, po ovim merenjima, ubedljivo najgledanija komercijalna televizija i u aprilu i u maju sa share-om od 12,96% i 12,53%. Jedino je gledaniji javni servis dok su televizije sa nacionalnom pokrivenošću zabeležile niži share.
Pored show programa Survivor, najpopularniji sadržaji su Probudi se, 24 minuta sa Zoranom Kesićem, 4 i po muškarca, Utisak nedelje, Veče sa Ivanom Ivanovićem, Mentalno razgibavanje, Pregled dana i Među nama.
Televizija N1 zabeležila je rekordnu gledanost tokom izborne noći a njihov specijalni program te večeri imao je share 24,35%.
N1 je najpopularnija informativna televizija a Dnevnik u 19h, Novi dan i Dan uživo su najgledaniji formati sa share-om od 10 do 15%.
Najpopularniji talent show koji je fokusiran na digitalne medije IDJ Show beleži neverovatne rezultate. Svaka epizoda u prethodnih 9 nedelja je u trendingu zemalja regiona a na YouTubu imaju skoro 12,3 miliona pregleda.
U isto vreme, zabeleženo je čak 70 miliona pregleda hastaga #idjshow na društvenoj mreži Tik Tok.
Casmedia takođe prodaje reklamni prostor i na United Media portalima: rs.n1info.com; nova.rs; danas.rs; sportklub.com, zadovoljna.rs, idjtv.com, grand.online i citymagazin.rs. Tokom aprila ovi portali su, prema podacima Gemiusa, ostvarili čak 71% internet reach-a u Srbiji.
Portal nova.rs imao je 2,3 miliona usera, Danas.rs 2 miliona dok je N1 u aprilu imao 1,98 miliona jedinstvenih korisnika.
Cas Media portfolio kanala konstantno raste i u ovom trenutku u ponudi se nalazi 30 kanala. Sa svojom mrežom TV kanala CAS Media omogućava oglašivačima doseg do velikog broja različitih ciljnih grupa zahvaljujući raznolikosti TV sadržaja.
U narednom periodu na našim kanalima očekuje nas mnoštvo novih sadržaja a među njima se izdvaja serija „Kumovi“ koja je već osvojila publiku u Hrvatskoj a koja će se u Srbiji ekskluzivno prikazivati na televiziji Nova S.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: