Foto: N1, Privatna arhiva

Milivoje Đorđević iz Beograda i članovi njegove porodice mesečno u proseku plaćaju oko 2.500 dinara za Infostan, ali avgustovski račun zaprepastio je ovog Beograđanina, kada mu je stiglo da plati skoro 56.000 dinara.

Ovo je komunalna pljačka nad mojom porodicom, žali nam se Milivoje Đorđević i za svoj problem krivi Beogradski vodovod i kanalizaciju, Infostan i Gradsko stambeno. On kao razlog ovakvog drastičnog računa u iznosu od 55.932 dinara vidi u popravci na njegovoj vodovodnoj mreži za koju kaže da je loše odrađena.

Naime, ovaj Beograđanin tvrdi da Gradskom stambenom kojem prijavljuje kvar stalno šalje podizvođača „Rastošnicu“ i da je cev u 18. avgusta pukla na, kako tvrdi naš sagovornik, istom mestu gde je pukla u junu prošle godine i da on sada mora da plati vodu koja je iscurila zbog „loše odrađenih radova“.

„Oni krpe sve tako što stave neku spojnicu ili drugu cev preko te cevi. Međutim, ustanovili su da je prošli put stvaljena veća cev, pa je zato curila te su onda tu skinuli i stavili novu spojnicu“, navodi Đorđević za Nova.rs i dodaje:

„Oni kao poprave cev i na istom mestu opet procuri voda, oni opet dođu i naravno sve to fakturišu Gradskom stambenom, a meni Infostan pošalje račun za utrošenu vodu od 55.932 dinara. Međutim, oni neće to da prihvate. Ja sam se ganjao sa vodovodom da ne platim, ali oni kažu da mora da se plati.“

Foto: Privatna arhiva

Naš sagovornik ističe da stanari nikada ne mogu da znaju da li je pukla cev „sem ako ne bi svaki dan pre škole ili posla silazili u šaht da provere vodomer“.

„Po njihovom ispada da mi treba svaki put pre posla ili fakulteta da prvo uđemo u šaht i vidimo kako obrće vodomer. Ako se brzo obrće onda da znamo da je pukla cev jer mi nemamo evidenciju kada pukne cev nego tako što oni kada očitavaju vodu na svaka 2-3 mesesca vide kako brzo obrće vodomer i onda kažu da je negde pukla cev“, rekao je Đorđević za naš portal.

Naš sagovornik tvrdi i da ako ne plati račun da će Infostan onda da isti da na izvršenje, odnosno, kako navodi, ako ne plati za dva meseca strahuje od izvršenja.

Foto: Privatna arhiva

Govoreći o prethodnom pucanju cevi u junu prošle godine, Đorđević ističe da je i tada dobio drastično veći račun i da se tada žalio vodovodu i da su oni tada prihvatili žalbu zato što je bio „neki kvar u šahtu“.

„Onda je to njihova nadležnost, ako je od šahta do kuće, onda je to nadležnost stanara. Mi smo se žalili, ali ovo je jedna ista rečenica koju stalno vrte. Mi plaćamo održavanje zgrade bez lifta da pa kada prijavimo kvar da nam je pukla cev onda će oni doći i popraviti, ali ako je voda potrošena tako što je verovatno iscurila u zemlju, onda to mora da plati stanar“, kaže naš sagovornik.

Foto: Privatna arhiva

Stanari zgrade u kojoj živi naš sagovornik žale se i na ulaz koji je u „užasnom stanju“ zbog pređašnjih radova, posebno penzioneri.

Ulaz u zgradu izgleda kao da je bilo bombardovanje, žali se ovaj Beograđanin.

„Sve što je kopano ništa nisu vratili u pređašnje stanje i za to se preganjamo sa njima. Oni su po zakonu dužni da sve to vrate u prethodno stanje kada nešto kopaju“, ističe naš sagovornik.

Foto: Privatna arhiva

Portal Nova.rs je pitao Infostan za komentar i objašnjenje o ovom slučaju, odnosno kako je Beograđanin dobio račun od skoro 56.000 dinara, ali do objave teksta nismo dobili odgovore.

Inače, ovo nije prvi ovakav slučaj u poslednjih nekoliko meseci. Podsetimo, Beograđanka Marijana Vučinić dobila je julski račun za Infostan u kojem je navedeno da su u stanu potrošili 368, 24 kubika vode, zbog čega je njen račun premašio 35.000 dinara, a isto su prošle i njene komšije iz zgrade u Ulici cara Dušana u Beogradu.

Kako navodi ova Beograđanka, njen prethodni račun za jun je iznosio 6.687 dinara, a kada su se požalili Infostanu poručili su im da će grešku ispraviti, a nakon toga da stanari ipak plate račun, pa će im odbijati od narednih računa.

Koliko je ukupno 368 kubika vode koliko je Infostan naveo da je ova Beograđanka „potrošila“ najbolje se može oslikati na sledeći način. To bi bilo kao kada bi svaki član četvoročlane porodice dnevno 200 puta povukao vodu iz vodokotlića, u punoj kadi se kupao svaki dan po pet puta, isto toliko puta se dnevno tuširao, i kada bi uz to dnevno prali po pet mašina veša i isto toliko puta uključivali mašinu za suđe.

Bonus video – Pokvaren lift u soliteru u Vojvode Stepe

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare