Inovacije, trkačke pobede, svetski rekordi, kao i istinska strast obeležili su 100 godina dugu istoriju BMW Motorrad brenda koja je građena uz vizionare i one koji ne poznaju granice.
Sve je počelo 1923. godine kada je Maks Fric dizajnirao prvi BMW motocikl F32, koji je predstavljen na nemačkom salonu automobila. Danas, jedan vek kasnije, bogata prošlost postavila je temelje za impresivnu sadašnjost i revolucionarnu budućnost.
Tim povodom BMW Motorrad Srbija proslavio je najznačajniji jubilej do sada premijernim prikazivanjem dva ekskluzivna modela, BMW R 1300 GS i BMW R18 Roctane, koja samouvereno nastavljaju da ispisuju stranice živopisne istorije.
U ime bogatog nasleđa priređena je i posebna „BMW Motorrad Heritage“ izložba koja je pravim ljubiteljima moćnih dvotočkaša podgrejala uspomene na vanvremenske modele.
Novi BMW R 1300 GS i BMW R18 Roctane donose uzbudljivi doživljaj u vožnji i kreirani su po ukusu pravih avanturista željnih drugačijih izazova.
Neprikosnoveni lider i vrhunski takmičar, BMW R 1300 GS, čak 12kg je lakši u odnosu na svog prethodnika i dolazi u potpuno novom, kompaktnom dizajnu sa novim dvocilindričnim bokser motorom i novim vešanjem.
Njegovih 1300ccm proizvodi snagu od 107kW (145ks) uz maksimalni obrtni moment od 149Nm pri 6500 obrtaja po minuti, što ga čini daleko najsnažnijim BMW bokser motorom ikada proizvedenim u toj seriji.
Impresivni BMW R 18 Roctane je peti član porodice R 18 koji kombinuje bogatu tradiciju sa najsavremenijim motociklističkom tehnologijom uz svoj autentičan retro šarm sa kojim je svako krstarenje putevima istinsko uživanje.
Klasičan dizajnerski izraz kod ovog modela upotpunjen je besprekornom tehnologijom, vrhunskom izradom i materijalima, kao i najvećim BMW dvo-cilindarskim bokser motorom svih vremena.
Ovaj bokser motor ima 1.802ccm i generiše snagu od 67kW (91ks). U opsegu od 2.000 do 4.000 obrtaja po minutu, BMW R 18 Roctane isporučuje više od 150 Nm obrtnog momenta u svakom trenutku.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar