Od 2008. godine samo jedan MVP lige nema sopstvenu liniju patika - Nikola Jokić.
I to je sve što bi trebalo da znate o odnosu koji je „Najki“ imao prema Nikoli Jokiću i zbog čega je došlo do prekida saradnje.
Ono što je začuđujuće je što je ovaj proizvođač sportske opreme odlučio da ne produži ugovor sa Jokićem zbog čega je srpski as odlučio da krene drugim putem i da potpiše ugovor sa kineskom kompanijom „361 Degrees“, čiji je promoter i njegov saigrač Eron Grodon.
Jokić je u toku saradnje sa Amerikancima dobio posebnu seriju patika u njegovom maniru, ali nije čitava patika napravljena za njega, to je ono što ga je razlikovalo od svih drugih igrača koji su velike zvezde lige. Zbog toga je, kako bi to rekao Lebron Džejms, odlučio da svoje talente odnese na drugo mesto.
Zanimljivo da je američki brend počeo da pravi niz grešaka u proceni, pa je tako firma Fila Najta ostala i bez Stefa Karija, čoveka koji je jedno od zaštitnih lica lige.
Jokić je već nosio ovaj brend na treninzima, a ima i još 53 meča ligaškog dela sezone da dobro naplati svaki nastup.
Ovaj kineski brend ima 7.950 prodavnica širom planete (najviše u Kini čak 6.000), ima 20 godina i prvi put je prikazao svoju patiku na nogama Jokića protiv Reptorsa.
Još uvek nije poznata svota koju će Jokić zaraditi, ali se pretpostavlja da je to jedna od najvećih suma novca u ligi od sponzora u ovom trenutku.
BONUS VIDEO Sjajan duel Bogdanovića i Jokića
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare