Do 10. septembra sve oči su uprte u dešavanja na parketu (na Filipinima, u Japanu i Indoneziji) povodom Svetskog prvenstva u košarci, te u Domaćoj Trgovini ni ovog puta nisu propustili da brendiraju svoje radnje, baš kao što su to učinili za prventvo u fudbalu prošle godine. Posteri, koji veličaju jedan od najvažnijih timskih sportova, krase izloge nekoliko izdvojenih Aroma i City objekata.
Svaki kutak u radnjama brendiran je tako da podrži naše igrače. Osim neuobičajenih izloga, u objektima su postavljene zastave zemalja učesnica, silueta košarkaša i koš. Zaposleni u ovom maloprodajnom lancu daju podršku tako što, umesto u standardnim uniformama, uslužuju kupce u navijačkim majicama. Mislilo se i na najmlađe navijače zbog kojih prostor krasi veliki broj balona.
Kako bi užitak navijačima pred malim ekranima bio potpun, u radnjama su mnogi proizvodi na akciji, među kojima pivo, sokovi i grickalice.
I dok se u odabranim prodavnicama veliča basket i naši igrači, Aroma u Bulevaru kralja Aleksandra svojim izlogom privlači najveću pažnju prolaznika siluetama košarkaških igrača u prirodnoj veličini. Posetioce koje ponese cela atmosfera, pa i one koji redovno tu kupuju, očekuju dodatne aktivnosti i iznenađenja, između ostalog, imaće prilike da se isprobaju na Ultra kombi košu. Nije bitno koliko je ko visok, bitna je samo jedna stvar: da će svi oni koji danas, 1. septembra, u periodu 12-20 sati, pazare preko 1499,99 steći pravo na koš i da, ukoliko pogode 1 od 3 slobodna bacanja, dobijaju dodatne nagrade. Podršku će pružati promoterke, od kojih će neke deliti besplatne uzorke iz asortimana partnera Ultra, dok će neke biti zadužene za dodavanje lopte. Iz Domaće Trgovine su zajedno sa partnerima – Coca-Cola, Jazak, Laško pivo, Voda Voda, Zapis Tare, Imlek, Somboled, Mlekoprodukt i drugima, za potrošače spremili nagrade za sve uzraste.
Navijačku groznicu dodatno podstiče DJ dok sa njegovog razglasa u periodu od 12-16 i od 18-20 sati „odjekuju” navijačke, kao i druge poznate pesme.
Ljubitelji dobrog ukusa ne treba da zaobiđu delikates odeljak sa pultom na kome su izloženi Landana sirevi. Ovi sirevi su jedinstveni na našem tržištu i zato ih Aroma i City marketi dugo imaju u svojoj ponudi, a oni koji ih prvi put budu probali, neće se pokajati.
Bogat asortiman hrane i svih ostalih proizvoda po kojima su iz ove kompanije poznati, očekuje sve one koji odluče da dođu i ovog puta, zato iz Domaće trgovine pozivaju sve da se povoljno snabdeju, uzmu neku od nagrada i da po kojim pogođenim košom podrže „Orlove”.
Dobre ponude su i ovog puta uz „naše”, od 31. avgusta do 13. septembra.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar