Putnici aviona Boing 737 vode se kao nestali nakon što je avion pao samo nekoliko minuta nakon uzletanja u Indoneziji.
Ovu vest potvrdio je indonezijski ministar saobraćaja, javlja RT. Budi Karja Sumadi kazao je da se avion srušio nedaleko od ostrva koje se nalazi u blizini. Službenik spasilačke agencije Basarna kazao je da su severno od Džakarte pronađene „krhotine“ koje bi mogle pripadati avionu.
Lokalni mediji javili su i da je patrola Ministarstva saobraćaja pronašla delove tela u blizini mesta za koje se pretpostavlja da je mesto pada aviona.
Pogledajte kako je na radaru izgledao dramatičan pad aviona koji se za minut survao 3.000 metara niže.
Serpihan pesawat nyaaa#SJ182 pic.twitter.com/tqLj6jzWVc
— deknia. (@niaaaloey) January 9, 2021
RIA, pozivajući se na lokalne medije, prenosi izjave sa okolnih ostrva da su čuli dve eksplozije.
While I'm hoping for the best, but I have to be realistic.
This… DOES NOT look good at all. #PKCLC #SJ182 #SriwijayaAir pic.twitter.com/nlOsWUCKs1— Gerry Soejatman (@GerryS) January 9, 2021
Avion je nestao sa radara četiri minuta po poletanju iz Džakarte, oko pola devet ujutru po našem vremenu, a navodi se da je pao 10.000 stopa (3048 metara) za minut. Reč je o 27 godina starom avionu Boing 737-500, a nadležni su najavili dodatne informacije o nesreći.
Indonežanski mediji javili su da su avionom upravljala dva pilota i da je u avionu bilo četvoro članova posade. Prema nezvaničnim informacijama, u avionu je bilo 56 putnika.
Sriwijaya Air flight #SJ182 lost more than 10.000 feet of altitude in less than one minute, about 4 minutes after departure from Jakarta.https://t.co/fNZqlIR2dz pic.twitter.com/MAVfbj73YN
— Flightradar24 (@flightradar24) January 9, 2021
Inače, avioni kompanije Boing – model 737 Maks – prizemljeni su širom sveta u martu 2019. godine posle dve odvojene nesreće ovih modela, u kojima je poginulo ukupno 346 putnika i članova posade.
Ipak, nedavno je zabeležen novi skandal u Boingu pošto je utvrđeno da je kompanija „Boing“ nepropisno trenirala probne pilote tokom ponovne sertifikacije modela „737-maks“ i zajedno sa Federalnom upravom za vazduhoplovstvo (FAA) pokušala da prikrije važne informacije o tragedijama na letovima ovih aviona nakon kojih su prizemljeni.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: