Pred vama je nova epizoda specijalnog serijala podkasta Snaga uma - Nove digitalne navike, koji realizujemo uz pomoć kompanije Visa. Kao lider u oblasti digitalnog plaćanja, kompanija Visa je prepoznala važnost edukacije i konstruktivnog dijaloga o tome na koje načine moderne tehnologije utiču na različite aspekte našeg života.

Gost Miljane Nešković je profesor, pisac, preduzetnik i vizuelni umetnik Slavimir Stojanović Futro, koji je govorio o tome do koje mere je digitalizacija uticala na naše poimanje lepog i na našu kreativnost. Koliko se grafički dizajn promenio time što su mnoge stvari olakšane? Kako su se on i njegov biznis pronašli u novog digitalnom dobu i koliko je doprineo njihovom biznisu? Ovo su samo neke od tema na koje se osvrnuo Slavimir Stojanović u razgovoru koji preporučujemo svima.

„Mi smo sa sajtom počeli od nule, a uskoro će polovina našeg biznisa biti preseljena na internet. Ljudi, hteli ili ne hteli, okreću se internetu zato što je mnogo brže i lakše sve. Moramo sami da se prepoznamo u okolnostima. Napredak mora nama lično da znači da bismo uspeli da se adaptiramo. Postoji potreba za suštinskom istinom, koja se okreće oko pitanja koliko je nama važno šta drugi misle o nama, a koliko nas baš briga. Tako se sve više i više dele ljudi“, rekao je Futro objašnjavajući zašto neke inovacije prihvatamo brže, a neke sporije, ali i zašto prema
mnogim inovacijama postoji jak otpor.

„Štos je u tome da živimo u vremenu koje se nije samo ubrzalo. Tolika je količina vizuelnih informacija u jednom danu da prosečan čovek ima deset hiljada vizuelnih informacija koje procesuira, dok ga sedamdeset hiljada dnevno napada. On mora iz toga da probere da bi uspeo uopšte da se seti šta mu se dogodilo. Sada je trenutak ljušture, potpuno prazne ljušture koja se servira kao prelepa slika, koja ti se nudi na osnovu algoritma koji je proračunao šta ti voliš da vidiš. Na svakome od nas je da uvidi kolika je istina u tome i koliko se razlikujemo od algoritama i budućih
robota. Pitanje je gde je ta greška u kojoj se vidiš? Šta je ono što nije perfektno, a u stvari je zanimljivo? U grešci je život, a ne u perfekciji. To je suštinsko i filozofsko pitanje“, objasnio je Slavimir Stojanović okolnosti u kreativnoj industriji koje se maltene menjaju iz sezone u sezonu i zahtevaju brzo prilagođavanje gostujući u novoj epizodi specijala podkasta Snaga uma – Nove digitalne navike.

Pozivamo vas da ispratite i ostale epizode specijala podkasta Snaga uma – Nove digitalne navike u kojima ćete saznati mnogo o uticaju tehnologije na psihologiju, o njenom uticaju na komunikaciju, fizičko zdravlje, ali i na naš odnos prema novcu.

BONUS VIDEO: Ana Perović: Kako nove digitalne navike utiču na našu psihu?

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar