Zašto banke jednostrano krše ugovore i bez kontrole povećavaju naknade za održavanje računa i troškove za ostale usluge? Šta povodom toga radi Narodna banka Srbije? Ostaje li građanima neki vid borbe? Protestuju li advokati protiv novog Zakona u ime građana? Zašto je AliExpress Srbiju stavio na crnu listu? Štiti li država potrošače ili trgovce? Na ova pitanja u novom podkastu odgovara Dejan Gavrilović iz udruženja Efektiva.

Ukoliko i vi imate pitanje, javite se svakog četvrtka na broj telefona ili viber 069 893 00 23, ili pišite na FB, Twitter ili Instagram Pitajte Đuru, a pitanja možete poslati i na e-mail: [email protected]

Naše podcaste možete slušati i na platformama Google podcastapple podcastsoundcloud, spotifystitchercastbox i deezer.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar