Nenad Radujević, osnivač Beogradske nedelje mode koja ove jeseni obeležava 50. izdanje, gostovao je ove nedelje u podkastu Snaga uma.
On je sa Miljanom Nešković govorio o tome kako je Belgrade Fashion Week, koji pokrenut tokom devesetih u takozvano „najteže vreme“, postao važna modna i umetnička insititucija i deo kulture Beograda. Radujević, koji je nedavno dobio ovacije od publike upravo zbog svoje predanosti beogradskoj modi, prvi put u javnosti je ovom prilikom govorio o svom pristupu poslu i uspehu.
„Početkom devedesetih su se pojavili novi modeli u svetu, mi kao mladi smo to želeli da to postavimo u Srbiji. Prozivali su nas u medijima da smo neki mladi, novi, ludi… Nama to nije smetalo. Imali smo neke svoje ideje koje smo realizovali. To je tako teklo. Nije bilo jednostavno, ali moram da kažem da u početku nije bio tako važan taj materijalni odnos prema poslu koji radiš. Sad mladi ljudi, ne kritikujem ih, ali sad maltene ne znaju šta znači reč entuzijazam, niti znaju da treba da uložiš svoje neko znanje i energiju u nešto, pa da onda očekuješ rezultate. Mi smo u to vreme imali nekoliko puta nedeljno probe sa manekenima za te naše čuvene koreografije, niko se tu nije pitao koliko mi tu vremena trošimo. Nama je bilo važno da to bude onako kako smo zamislili i bilo nam je lepo da se družimo. Mislim da je to i razlog zašto smo danas svi mi ostali u kontaktu, iz tih prvih godina Click-a, i dalje i radimo zajedno i podržavamo se, znamo gde je ko, družimo se. To je lepota celog ovog posla“, rekao je Nenad Radujević u novoj epizodi podkasta Snaga uma.
BONUS VIDEO: Priča o uspehu Nenada Radujevića od devedesetih do danas: Ne plašim se problema
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar