U okviru specijalnog izdanja podcast-a "Snaga uma", koji je naš portal realizovao sa UniCredit Bankom, gostovala je Mirjana Đorđević, direktorka za Razvoj proizvoda i usluga UniCredit Banke.

Mirjana je govorila o izazovima sa kojima se susreću ljudi koji reše da podignu keš kredit, o odlukama koje treba doneti na vreme, najčešćim greškama, ali i o nagradnom konkursu „Srećni keš kredit“ koji organizuje UniCredit banka, kao jedinstvenu priliku za sve klijente banaka koji podižu keš kredite da budu kreativni, osmisle način na koji bi se njihova zajednica mogla unaprediti, a da ako pobede dobiju otplatu kredita u iznosu do deset hiljada evra.

„Srećni Keš kredit“ je nagradni konkurs koji je namenjen klijentima banke koji podižu keš kredit. Dovoljno je da apliciraju sa idejom o načinu na koji oni misle da bi mogla da se unapredi njihova lokalna zajednica.

Od najboljih ideja, UniCredit banka bira pet najboljih, čiji će nosioci dobiti otplatu keš kredita u iznosu do deset hiljada evra. Dakle, ukoliko ste podigli kredit u iznosu od devet hiljada evra i vaša ideja je odabrana kao jedna od najboljih, banka će vas kontaktirati da vam javi da vam je kredit otplaćen i da nemate više obaveze prema tom kreditu. Svake godine, jedna od pet ideja iz užeg izbora bude odabrana od strane UniCredit banke i realizovana u potpunosti.

Kako je Mirjana objasnila, kada pozovu pobednike konkursa da im saopšte da neće morati da otplaćuju keš kredit koji su podigli, uglavnom prvo naiđu na nevericu, pa na zahvalnost i tople emocije: „UniCredit banka je prva koja je uspela da poveže proizvod banke sa jednom plemenitijom pričom vezanom za CSR aktivnosti banke i sa unapređenjem lokalne zajednice u kojoj klijenti naši žive. Što se ideje tiče i predloga koji stižu od klijenata, stvarno su raznoliki, od vrlo ličnih, gde se klijenti obraćaju sa nekim zahtevima koji su u nekom smislu i duhoviti“.

Na primer: „Želim da kupim automobil. Ko će biti srećan zbog toga? Pa moja supruga“. Bilo je i nekih zanimljivih širih predloga, poput izgradnje etno sela u našem kraju. Međutim, bilo je stvarno i vrlo konkretnih i vrlo lepih gde se klijenti osvrću prvenstveno na decu, na osobe sa smetnjama u razvoju, ima tu i interesantnih predloga u vezi sa podrškom zdravstvenim ustanovama, igralištima, prostorima koji se nalaze oko stambenih zajednica… Bilo je tu svega. Mi smo se zaista trudili da najplemenitije predloge, koji su mogući za realizaciju, izvučemo. Na taj način smo i birali klijente koji su u prošlom ciklusu našeg konkursa bili izabrani i koji su pobedili. – rekla je Mirjana Đorđević u novom specijalnom izdanju podcast-a „Snaga uma“ i dodala da su situacije u kojima saopštavaju klijentima da će im krediti biti otplaćeni uglavnom vrlo emotivni i lepi.

BONUS VIDEO: Sve što treba da znate pre podizanja keš kredita

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar