Avion Boing 727 poleteo je iz Meksikalija 27. aprila 2012. godine, pa se namerno srušio brzinom od oko 225 kilometara na sat.

Naučnici su namerno 2012. godine srušili veliki putnički avion kako bi otkrili koja bi sedišta imala najbolje šanse da prežive pad. Test koji je sprovela kompanija pod imenom Broken Wing bio je upleten u kontroverze nakon što je američka vlada odbila da dopusti da se eksperiment izvede na njihovoj teritoriji. Nakon istraživanja alternativnih lokacija, kompanija je na kraju uverila meksičku vladu da se test sprovede u pustinji.

Plan za testiranje bio je upravljati avionom na daljinu pre nego što se namerno sruši u pustinju kako bi se tačno simuliralo šta bi se moglo dogoditi u slučaju stvarnog pada. Međutim, budući da je avion morao da leti iznad naseljenih područja, meksička vlada je zahtevala da avionom za to vrieme upravlja kapetan Džim Bob Slokum, piše Daily Mail.

Slokum je imao zadatak da odvede avion u divljinu i da ga napusti oko 12 kilometara pre mesta pada. Letelicu je napustio zajedno sa stručnim padobrancem.

Pročitajte još:

Avion Boing 727 poleteo je iz vazdušne luke u Meksikaliju 27. aprila 2012. godine i namerno se srušio brzinom od oko 225 kilometara na sat. Simulacija je pokazala da bi putnici u prednjem delu aviona najverovatnije poginuli u pravoj nesreći. Takav bi incident, takođe, ozbiljno povredio one koji su sedeli iznad krila aviona, prenosi večernji.hr.

Većina testnih lutki u zadnjem, delu aviona ostala je netaknuta, povećavajući šanse za preživljavanje putnika koji tamo sede u stvarnoj situaciji. Okolnosti bi verovatno bile obrnute da se avion prvo zabio repom u tlo.

Test je otkrio i jednu zabrinjavajuću stvar, a to je da bi evakuacija u stvarnoj nesreći mogla biti izuzetno teška s obzirom na to da slomljeni delovi karoserije mogu stvoriti potencijalne opasnosti i blokade.

BONUS VIDEO:

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar