Poruka je „Kontroliši se malo“.
Bilbordi na kojima muškarci zamagljenih lica pokazuju srednji prst uz poruku „Kontroliši se malo“ preplavili su Beograd, a izgleda da ih ima i po regionu.
Osim te poruke, ne postoji nikakva druga naznaka, kontakt, sajt ili naziv brenda, odnosno organizacije koja stoji iza reklame, tako da zasad samo privlače pažnju i niko nije baš siguran s kojim ciljem, niti kome je upućen taj srednji prst.
Niko se, doduše, bar zasad, ne oseća uvređenim niti prozvanim, već se pretpostavlja da je u pitanju jedna od onih kampanja koje su zamišljene tako da „šokiraju“ na prvu loptu, pokrenu priču, a tek onda se razotkrije šta nam zapravo nude.
Na žalost marketinških stručnjaka, ovde nas je sve teže šokirati, na srednji prst smo navikli, a što se kupovine tiče – sve manje imamo luksuz da nasednemo.
Ostaje nam samo da nagađamo da je u pitanju apel muškarcima da odu na urološki pregled – novembar je, između ostalog, mesec podizanja svesti o raku testisa i prostate.