Novak Đoković od marta ove godine ušao je u neočekivanu fazu modne renesanse. Najbolji srpski teniser, ruku na srce, nikada nije bio poznat kao neko kome je preterano stalo do odevnih komada i savremene muške modne industrije. Ali, vremena su se promenila.
Prvi put kada je Novak Đoković zapao za oko modnim znalcima bio je mart 2024. godine kada je prisustvovao meču između Denver Nagetsa i LA Lejkersa u Los Anđelesu u „Kriptoko areni“. Najbolji srpski teniser tada je izabrao crno Lacoste odelo koje je ukombinovao sa običnom belom majicom i belim patikama, i jednim detaljem koji je čuveno „razbio“ celu kombinaciju – narandžaste providne naočare.
Da bi dve nedelje kasnije odabrao sivo odelo u susretu sa LeBronom Džejmsom.
Ovo je bio početak potpunog stilskog obrta za Đokovića koji doživljava procvat sa naslovnicom Vogue Adria u 11. jula ove godine u sklopu naslovne priče „Najbolji svih vremena“.
Jedna o dve potencijalne mogućnosti su – stilista, a druga je lično interesovanje za savremenu mušku modu, a možda je i jedno i drugo. Ko god se trentuno bavi stilizovanjem Đokovića radi vrhunski posao u svakom smislu te reči. Jer Đoković po prvi put u toku svoje sportske karijere je tema na društvenim mrežama i modnim blogovima zbog svog oblačenja. Čak i oni koji ga nisu preterano simpatisali, priznaju da im se dopada modna transformacija.
Đoković, bez trunke cinizma ili sarkazma, posle završene sportske karijere, kad god odluči da se penzioniše, može da uplovi u modne vode i ne bi bio jedini. Jer većina profesionalnih sportista napravila je veoma dobre i uspešne karijere u modnim kampanjama i reklamama. Na kraju krajeva sve smo mogli da očekujemo da Đoković postane, ali modna ikona – nikad. Eto i to se desilo.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare