Nakon svih izazova i neizvesnosti koje smo savladali ove godine, konačno je vreme da nam srca i dom ispune praznična toplina i nežnost i da na porodičnu trpezu iznesemo ukuse optimizma, zdravlja i radosti. To dobro zna baka Dragana Višnjić – vrsna kuvarica na čijoj se domaćinskoj sofri uvek, i sa svakim zalogajem, oseća ljubav. Njene recepte za najukusniji nedeljni ručak i srećniji život otkriće svi koji u narednim danima budu pogledali novi video kreiran u okviru projekta "Stari znalci" kompanije Vip.
Draganino odrastanje u doba mnogo veće krize, posleratnih godina, naučilo ju je da ceni svaku namirnicu i s ljubavlju pristupa kuvanju. Za nju ništa ne može zameniti užitak i radost nedeljnog kuvanja za najmilije, a video-priča i saveti koje u amanet ostavlja mlađim generacijama, pridružiće se večeras postojećim video prilozima na odeljku „Stari znalci“ Vipovog Youtube kanala.
Kroz njih smo do sada upoznali penzionisanog matematičara i muzičara, Vladimira Arackog, brodograditelja Slobodana Ivanovića – Genija, zatim Slavišu Živadinovića Niškog koji je 40 godina bio pozorišni krojač, a zavirili smo i u umetnički atelje Dragice Sakside, u kom ona provodi svoje najlepše penzionerske dane.
Verujući da je odnos zanemarivanja starijih višestruko nepravedan, te da je sada posebno važno da im uzvratimo pažnjom i podrškom koju nam celog života nesebično pružaju, kompanija Vip je u oktobru pokrenula projekat „Stari znalci“ kroz koji nastoji da osnaži glas najstarijih članova zajednice i bude vetar u leđa njihovom aktivnijem učešću u savremenim
društvenim tokovima. Ovi stari znalci su imali priliku da nastave ono što su njihovi iskusniji vršnjaci i ambasadori projekta – glumci Vlasta Velisavljević i Seka Sablić i pesnik Ljubivoje Ršumović započeli. Naši velikani su svoje iskustvo i znanje predstavili u svojim zabavnim i emotivnim pričama, ali sa druge strane, dobili priliku da usavrše svoje veštine u
korišćenju savremenih tehnologija i komunikacionih alata, na koje su bili usmereni učešćem u projektu.
„Stari znalci“ predstavljaju jednu od aktivnosti u okviru Vipove ovogodišnje kampanje za podršku najstarijim korisnicima i članovima šire zajednice, za koje je spremio i posebnu 65+ tarifu i unapređenu korisničku podršku. Na ovaj način Vip podseća da je sada posebno važno da budemo tu jedni za druge i naše najstarije i uzvratimo na njihovu celoživotnu i nesebičnu podršku i ljubav, kroz sve kanale i formate koje nam nova era komunikacija donosi.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar