Veštačka inteligencija na osnovu analize podataka "formirala je lice" ljudi koji varaju vezama.
Veštačka inteligencija svojim algoritmom ustanovila je da specifičan oblik lica navodno više vara u emotivnim vezama nego ostali.
Preko 2.000 Britanaca nedavno je učestvovalo u istraživanju koje je sprovela kompanija „MrK“, koja je koristila najsavremeniju tehnologiju da bi napravila što bolju sliku kako varalica navodno izgleda.
Svaka osoba koja je bar jednom bila prevarena ispitivana je o tome kako izgleda njihov nelojalni partner, a veštačka inteligencija na osnovu podataka je stvorila tu osobu.
Očigledno, varanje je definisano postupcima osobe, a ne kako izgledaju – pa, i to treba imati u vidi.
Nakon što je dobio veliki broj odgovora, bot je napravio sliku prosečnog muškarca koji vara – koji izgleda kao neko u četrdesetim, sa plavkastim očima, malim usnama, kratkom dlakom na licu i malo ili bez dlake na glavi.
Sa druge strane tipična žena koja vara, sličnih godina kao i muškarac, po svemu sudeći, je tamnokosa.
Viši izvršni direktor marketinga u MrK Rosie Maskell rekao je: „Naše istraživanje je pokazalo da je nešto manje od polovine (41 odsto) upoznato sa bolnom izdajom, tako da može biti da se mnogi identifikuju sa karakteristikama na ovim slikama. Naše istraživanje je otkrilo da više od polovine (52 procenta) Britanaca ima iskustvo ili da su varali ili da su bili prevareni“.
„Ponašanje ljudi je definisano njihovim odlukama i postupcima, a ne kako izgledaju“, zaključuju iz kompanije.
Na kraju krajeva, ne zna veštačka inteligencija za čuvenu – ispod mire sto đavola vire.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare