Uvek kad naletim na ovakve fotografije setim se svoje profesorke dramaturgije koja je odavno, dok marketing nije bio ni blizu ekspanzije, pobedila na nekom konkursu sloganom "ko ne kupi veš mašinu, umreće mu majka". Bizarno? Da, ali potvrđuje ono da u prodaji loš publicitet ne postoji.
Ispred Novog groblja je ovih dana osvanuo frižider sa osvežavajućim pićima. U jarkim bojama, primamljiv, više asocira na ludo letovanje nego na smrt. I iako sam prizor deluje nadrealno, ovaj potez nekako i ima logike – kad leti upeče, ljudima koji dolaze na sahrane ili ispraćaju svoje najmilije hladan sok će dobro doći. Možda će sprečiti i poneko padanje u nesvest.
Teško je ne podsetiti se i koka kola slogana koji prilično bizarno leže uz novu beogradsku lokaciju frižider-automata.
Open Happiness (otvori sreću), Life tastes good (život ima dobar ukus), Taste the feeling (okusi osećaj).
Nova godina, nova lokacija frižidera, nova ideja za slogan bi bila: „Umrećete, ali ne od žeđi“.
Živeli.
*
Bonus video:
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare