Gospođa iz Australije verovala je da je na Temu-u pronašla savršene i povoljne bambus roletne za svoju kuhinju, ali ostala je potpuno zbunjena kada je otvorila paket i shvatila šta je zapravo dobila.
Nakon što je kupila stan, Bron Galic je želela roletnu za kuhinjski prozor, a na popularnoj aplikaciji za kupovinu pronašla je ponudu za otprilike 10 australijskih dolara (oko 6 evra). Međutim, umesto pravih roletni, dobila je nešto što je više ličilo na stolnjak – parče tanke tkanine s otisnutim uzorkom bambus roletni.
„Kad sam otvorila paket, nisam mogla da verujem šta gledam“, ispričala je Bron za What’s The Jam. „Dobro sam se nasmejala. Nisam mislila da je to greška – mislila sam da je to tipično za Temu“, prenosi Index.hr.
Iako je prvo razmišljala da bizarni predmet iskoristi kao stolnjak, brzo je odustala od te ideje i bacila ga.

Cela situacija bila joj je više smešna nego iritantna, uprkos tome što je na dostavu čekala dve nedelje, a to je odložilo pronalaženje rešenja za kuhinjski prozor.
Bron je dodala da je nije iznenadila ovakva greška, opisujući opise proizvoda na platformi kao „zbrkane“.
Nije direktno kontaktirala Temu, već je zatražila povraćaj novca putem aplikacije, a zahtev joj je brzo odobren.
„Primetila sam da te ‘roletne’ više nisu dostupne“, rekla je. „Bile su opisane kao roletne. Ponekad su njihovi opisi proizvoda toliko komplikovani i idu u nedogled.“
Ipak, ovo iskustvo je nije odvratilo od dalje kupovine na Temuu, ali priznala je da će ubuduće pažljivije čitati opise proizvoda.

Platforma Temu poznata je po ogromnoj ponudi proizvoda po izuzetno niskim cenama i povezuje kupce s dobavljačima uglavnom iz Kine. Nakon ovog slučaja oglasio se i njihov predstavnik.
„U Temuu smo zahvalni svim našim kupcima. Razumemo da ovom prilikom proizvod nije u potpunosti ispunio očekivanja, ali cenimo dobar humor koji je Bron unela u situaciju“, rekao je.
„Dotični oglas za proizvod uklonjen je jer nije odgovarao pravilima platforme. Kupci su pokriveni našim 90-dnevnom garancijom povraćaja novca za artikle koji nisu onakvi kako su opisani, a naš tim za korisničku podršku dostupan je 24/7 za pomoć.“
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare