Brankov most. Protest SNS pristalica protiv blokada Foto: Goran Srdanov/Nova.rs

Zamislite dan bez gradskog prevoza u glavnom gradu Srbije.

Dok veliki broj automobila prelazi most u Brankovoj ulici ka Novom Beogradu, na trotoaru ispred stanice gradskog prevoza desetine očajnih građana pokušava da autostopira ne bi li se nekako vratili kućama jer tog dana nisu vozili autobusi GSP. U daljini na pešačkoj stazi mosta se vide brojni drugi građani koji su već krenuli da hodaju preko reke.

Ovakve, danas nerazumljive, scene su se ponavljale mnogo puta tokom dekade 1990-tih kada je dolazilo do čestih kriza u funkcionisanju javnog gradskog prevoza. Situacija će se donekle poboljšati tek uvođenjem privatnih prevoznika 1997. godine, piše „Kaldrma“.

Godinama unazad u Beogradu u ozloglašenom „špicu“, odnosno u jutranjim i popodnevnim časovima gužve u saobraćaju mogu da budu nepodnošljive, pa prevoz od posla do kuće ili obratno u najgorem slučaju može da potraje dva sata.

Pročitajte još

Čekanje autobusa ili velika gužva u autobusu ne može da se poredi sa prizorima iz 90-ih, kada se prevoz ne pojavi.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare