Turista u prestižnom italijanskom regionu jezera Komo, bio je iznenađen nakon što je primetio na svom računu da mu je naplaćeno dodatnih dva evra u restoranu, zato što je sendvič presekao na pola.
Neimenovani čovek, koji je došao u posetu iz obližnjeg Milana, naručio je vegetarijanski sendvič sa pomfritom, u baru na severnom delu jezera, podelio ga s prijateljem i platio račun bez prigovora, ali je kasnije na Tripadvajzeru objavio negativnu recenziju, preneo je Njujork Post.
Vlasnica Kristina Bijaki rekla je za italijanski list La Republika da „dodatni zahtevi koštaju“.
„Morali smo da koristimo dva tanjira umesto jednog i vreme za pranje je udvostručeno, a tu su zatim i dva podmetača. Nije to bio jednostavan tostirani sendvič, unutra je bio i pomfrit. Trebalo nam je vremena da ga presečemo na dva dela”, rekla je vlasnica.
Napomenula je da se mušterija nije žalila, niti dovodila u pitanje naplatu. Takva praksa nije neuobičajena u skupim gradovima i popularnim turističkim destinacijama u Sjedinjenim Američkim Državama, gde štedljive osobe, kao i one sa malim apetitom, ponekad dobijaju da plate naknadu za deljenje, kako bi restoran nadoknadio nižu vrednost računa za stolom. Neki njujorški restorani čak zabranjuju praksu deljenja.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare