Plišani medvedići preplavili su prozore prvo u skandinavskim, a onda i zemljama širom sveta, kako bi najmlađima skrenuli pažnju s koronavirusa na "lov na medvede".
Deci je teško da razumeju globalnu pandemiju koronavirusa, a socijalna distanca može im to dodatno otežati. I dok psiholozi nude roditeljima savete kako da deci objasnite šta je koronavirus, neko se setio igrice koja bi ove dane mogla da im učini zabavnijim.
„Lov na medvede“ su popularizovali stanovnici Rejkjavika kako bi razveselili decu na Islandu, a sada je postala globalni hit.
Igra je inspirisana dečijom knjigom „Idemo u lov na medvede“ („We’re Going on a Bear Hunt“) britanskog pisca Majkla Rosena iz 1989.
Ideja je jednostavna – ostavite plišane medvediće na prozorima, da bi deca, tokom šetnje ili sa svojih prozora, mogla da ih broje i skrenu misli.
Neki uz mede dodaju i dečije crteže, kao i druge plišane igračke kako bi „zavarali trag“.
Osim što služe za zabavu, medvedići nekad imaju i edukativnu svrhu – neki su postavljeni na sigurnu udaljenost jedni od drugih kako bi deci približili pojam socijalne distance, neki nose maske…
Uključite se i vi!
***