Sa ciljem da podrži mlade umetnike sa cerebralnom paralizom koji su danas na humanitarnoj izložbi "Talenat je dar" u Domu vojske predstavili svoje slikarske radove, vodeća medijska kompanija u Jugoistočnoj Evropi United Media otkupila je svih 16 dostupnih slika i tako donirala ukupno 224.000 dinara.

Novac će biti uplaćen organizatoru izložbe Crvenom krstu Beograd, koji će kompletan donirani fond uplatiti umetnicima koji stvaraju sa ovim teškim zdravstvenim problemom.

Foto:Promo

Humanitarna izložba, u kojoj je učestvovalo osam mladih umetnika, organizovana je kako bi podržala specijalnu radnu terapiju Specijalne bolnice za cerebralnu paralizu i razvojnu neurologiju, u okviru koje osobe sa pomenutim invaliditetom slikaju uz podršku dva akademska slikara. Ovo je tradicionalna manifestacija pozitivnog uticaja na razvijanje društvene prihvaćenosti osoba sa invaliditetom, te u skladu sa tim proces organizacije ove izložbe pre svega ima za cilj isticanje i usmeravanje medijske pažnje na važnost radne terapije.

Foto:Promo

– Osvešćivanje zajednice o važnosti inkluzije je od neizmernog značaja i ovim humanitarnim gestom želimo da ukažemo na važnost podrške onima kojima je ona najpotrebnija. Bitno je da učestvujemo u osnaživanju osoba sa invaliditetom i verujemo da će ova donacija biti značajna za stvaranje okruženja u kom će im biti omogućeni uslovi za unapređenje kvaliteta života – ističu u kompaniji United Media.

Predsednik Crvenog krsta Beograd dr Milan Mirković kaže da je važno da Crveni krst bude pokretač i podrška velikih humanitarnih aktivnosti, a naročito onih koji afirmišu i razbijaju predrasude.

Foto:Promo

– Smatramo da je potrebno razvijati dar kod osoba sa cerebralnom paralizom, jer ovi umetnici i njihovo stvaralaštvo koje ostavljaju iza sebe, može biti dragoceno kako umetnicima tako i nama koji ćemo uživati u umetnosti. Kao lekar koji radi na odeljenju za hirurgiju kičmenog stuba, gde gotovo svakodnevno leže i deca odolela od cerebralne paralize, imao sam mnogo puta da vidim koliko je velika njihova emocija. Emocija dece i odraslih koji boluju od cerebralne paralize je ogromna i moramo ih motivisati da se ona pretoči u nešto ovako lepo – objašnjava dr Mirković.

Foto:Promo

Ovo je već druga humanitarna akcija u kojoj United Media učestvuje ovog decembra. Kompanija je ranije ovog meseca učestvovala u 27. humanitarnom izboru za najlepšu novogodišnju jelku, koji tradicionalno organizuje hotel Hyatt Regency u Beogradu, gde je ukupan novčani iznos od 24.000 evra, prikupljen od participacija kompanija učesnica ove dobrotvorne praznične manifestacije, doniran NURDOR-u za obezbeđivanje trajnog rešenja za smeštaj dece i porodica tokom lečenja.

O kompaniji United Media

United Media je deo United Group-a i vodeća medijska kompanija u Jugoistočnoj Evropi. Posluje u osam zemalja i ima 4.200 zaposlenih, a godišnje proizvodi više od 40.000 sati originalnog sadržaja koji vodeći međunarodni operateri distribuiraju na tržište od više od 40 miliona ljudi. U svom portfoliju ima 55 televizijskih stanica, od kojih sedam sa nacionalnom frekvencijom i uspešan digitalni portfolio od 30 veb portala, kao i šest štampanih izdanja i pet radio stanica. Kompanija takođe nudi jedinstvenu uslugu oglašavanja sa prodajom reklamnih slotova i preciznim targteiranjem u skladu sa ciljnom grupom za odabrane kanale.

Bonus video: Humanitarna akcija u hotelu Hajat – United media učestvuje u izboru za najlepšu novogodišnju jelku

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare