Korisnici Vibera u Srbiji prijavljuju probleme u radu aplikacije u poslednjih nekoliko dana. Slanje poruka kasni, obaveštenja ne stižu, a fotografije je praktično nemoguće poslati.
Najveći broj korisnika se žali da slanje poruka predugo traje i da je potrebno mnogo vremena da se pojave dve kvačice koje indikuju da je poruka poslata. Pored toga, korisnici se žale da je slanje fotografija praktično nemoguće, da ne stižu obaveštenja o novim porukama, kao i da aplikacija prijavljuje probleme sa lokacijom.
Danas i tokom vikenda korisnici popularne aplikacije su imali i velikih problema sa razmenom fotografija. Jednom delu korisnika se pojavljuje greška da fotografije nema na serverima i da je pošalju ponovo, drugom delu slanje fotografije traje beskonačno dugo.
Takođe, problem sa slanjem poruka i fotografija imali su ljudi koji su slali poruke osobama van Srbije. Njima se posle svake poslate poruke pojavljuje greška da Viber ne može prepoznati lokaciju.
Ipak, izgleda da korisnici i u drugim zemljama imaju slične probleme. Iz Vibera su se oglasili po tom pitanju i rekli da njihov tim naporno radi na rešavanju problema kako bi uspostavili normalno funkcionisanje aplikacije.
Hey, we're really sorry you're experiencing this issue, our teams have been hard at work trying to fix it.
— ViberHelp (@ViberHelp) February 26, 2022
We know this has affected your Viber experience and we hope to fix it ASAP.
Nekolicina korisnika se žalila i na obaveštenja o novim porukama. Obaveštenja ne stižu, već se pojavljuju tek kada ponovo uđete u aplikaciju.
Mediji spekulišu da bi razlog lošeg funkionisanja mogla biti novina koju je uveo izvršni direktor Rakutena (kompanija vlasnik Vibera) povodom rata u Ukrajini. Aplikacija je ponudila besplatne pozive za sve fiksne i mobilne telefone u zemlji u sklopu opcije „Viber Out“.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare