Ilon Mask je već nekoliko puta najavljivao da će prepoznatljivi logo plave ptičice biti zamenjen, što se sada i desilo.
Plava ptičica, koja je bila zaštitni znak od Tvitera od 2006. godine, odlazi u istoriju, a velikom broju korisnika se već pojavio znak X kada uđu na mrežu.
Dizajn novog loga za Tviter, belo slovo X na crnoj pozadini, predstavila je generalna direktorka kompanije nakon što je vlasnik kompanije Ilon Mask rekao da hoće da se otarasi loga sa plavom pticom.
Domen je još uvek twitter.com, ali bi i on uskoro trebalo da bude promenjen u x.com.
„Tviter je promenio način na koji komuniciramo. Sada će X ići dalje i transformisati globalni gradski trg“, napisala je nova direktorka Tvitera Linda Jakarino.
Promena je usledila nakon što je Mask priznao da su prihodni od oglašavanja prepolovljeni u odnosu na period pre nego što je kupio Tviter. Zbog sve gore finansijske situacije, milijarder je odlučio da rebrendira društvenu.
Mask ima planove da u konačnici stvori „super aplikaciju“ nazvanu „X“. On je kupio Tviter u novembru prošle godine, a već u aprilu je promenio ime kompanije u „X Corp“.
Od tada redovno pominje projekat da društvenu mrežu pretvori u mrežu sa višestrukim servisima i finansijskim uslugama, kao što je „WeChat“ u Kini.
***
BONUS VIDEO: