Spotify; Foto: PSL Images / Alamy / Alamy / Profimedia

Muzička platforma Spotify testira "story" verziju kao na ostalim društvenim mrežama.

Najpopularniji striming servis na svetu za slušanje muzike po pitanju mogućnosti na platformi do sada je bio vrlo tradicionalan. Međutim odnedavno testira svoju verziju “priča”, koja je sad preplavila skoro sve društvene mreže, piše wccftech, a prenosi IDJ TV.

Da se kompanija odlučila na taj korak, otkrio je YouTube korisnik TmarTn, dok je tražio “božićnu muziku”. Pošto je otvorio određenu plejlistu, primetio je da mu aplikacija ukazuje na novu mogućnost. Snimio je to i podelio sa internet zajednicom.

Pročitajte još:

„Priče“ naravno, nisu ništa novo. Poslednje su uvedene na Twitter-u, pod nazivom “fleets”, a već neko vreme ih imaju Instagram, Facebook pa i WhatsApp. Ipak, Spotify je muzička usluga, pa je ova odluka, makar iz perspektive korisnika neočekivana i čudna. Sada je već evidentno da će ta funkcija doći na Android i iOS verziju aplikacije.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

 

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar