Foto: Pavlo Gonchar/SOPA Images / Shutterstock Editorial / Profimedia

Društvena mreža Treds izgubila je više od polovine korisnika posle neverovatnog rasta početkom jula, rekao je vlasnik kompanije Mark Zakerberg.

Rival Tvitera je dostigao cifru od više od 100 miliona korisnika u roku od pet dana od lansiranja početkom jula, prenosi Bi-Bi-Si.

Međutim, sada je Zakerberg priznao da su brojevi pali.

„Ako imate više od 100 miliona prijavljenih ljudi, idealno bi bilo da svi oni ili makar polovina ostanu. Još nismo to postigli“, rekao je on za Rojters.

Mark Zakerberg Foto: EPA-EFE/ERIK S. LESSER

Zakerberg je situaciju opisao kao „normalnu“ i rekao da očekuje da će se „zadržavanje“ korisnika poboljšati kako se nove funkcije budu dodavale u aplikaciju.

Treds je bio na meti kritika zbog ograničene funkcionalnosti koju je imao kada je lansiran.

Meta je od u međuvremenu dodala nove funkcije, kao što su odvojeni „following“ i „for you“ fidovi i povećala obim za prevođenje postova na različite jezike.

Pročitajte još

Treds je društvena mreža koju je osnovala kompanija Meta, u čijem se vlasništvu već nalaze Fejsbuk, Instagram i WhatsApp.

Iako je Treds je dostupan u preko 100 zemalja, Meta novu mrežu nije lansirala u EU zbog predstojeće „regulatorne neizvesnosti“, rekao je portparol te kompanije za Politiko.

BONUS VIDEO:

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar