Foto:shutterstock by MAXSHOT.PL

Iako su prvobitno podsticali korisnike da dele jedan nalog sa svojim prijateljima i članovima porodice, čelnici Netflixa u međuvremenu su promenili pravila, a sada kažu da menjaju i cene.

Striming platforma Netflix sugeriše da je njeno ukidanje deljenja lozinki i naloga, zajedno s ponudom za jeftiniju uslugu s oglasima, kompaniji donelo mnogo novih pretplatnika.

Broj pretplatnika porastao je za 8,76 miliona u poslednjem tromesečju. To je bilo znatno bolje od nešto manje od šest miliona, koliko je Netflix očekivao.

Sada se planira poskupljenje nekih varijanti pretplate za korisnike u SAD-u, Francuskoj i Velikoj Britaniji.

Foto: Fabio Principe / Shutterstock

Tako će Basic plan poskupeti sa 10 na 12 dolara, dok će Premium pretplata umesto 20 koštati 23 dolara. Cene za Standard planove, koji imaju oglase, ostaju sedam i 15,49 dolara na pomenutim tržištima.

Od maja ove godine Netflix preduzima mere protiv korisnika koji dele nalog van jednog domaćinstva, tako da ili dodatni korisnici plaćaju sopstveni nalog ili ih prethodni vlasnik naloga dodaje kao dodatnog člana za otprilike cenu najjeftinije pretplate s oglasima.

Pročitajte još

Prema ranijim proračunima Netflixa, oko 100 miliona korisnika imalo je pristup lozinkama iz drugog domaćinstva. Kompanija računa na činjenicu da će pogođeni korisnici radije platiti nego otkazati uslugu. Ta se računica zato isplati. Netflix je na kraju tromesečja imao ukupno više od 247 miliona korisnika koji su plaćali.

Prihodi Netflixa porasli su za osam procenata na godišnjem nivou, na 8,54 milijarde dolara, objavila je kompanija u sredu. Zarada je porasla za oko petinu na oko 1,68 milijardi dolara.

BONUS VIDEO: Majstor trilera – Kako je Hičkok svoje strahove pretvarao je u filmove