Foto: WARNER BROTHERS - Album / Album / Profimedia,Shutterstock,Petersham Pictures / MGM / AFP / Profimedia

Niko ne može da pobegne od društvenih mreža, nekada nije bitno da li je u pitanju dete ili osoba koja je mrtva već decenijama, kad tad sve postaje viralno.

Pročitajte još:

Jedna od najpopularnijih aplikacija koja je doživela strmoglav rast ovoj godini je TikTok. Nju pretežno koriste mladi, odnosno generacija Z, a TikTok je došao do zanimljive ideje, koja će im, gotovo pa sigurno, pomoći da zarade još koji dolar.

Naime, sada možete naleteti na “uzbudljive nove umetnike” (opcija na toj društvenoj mreži) koji su u stvari mrtvi godinama, odnosno decenijama.

Iz TikTok aplikacije ističu da se ovim omogućava da mladi upoznaju neke od najvećih zvezdi prošlog veka, kao što su Džon Lenon i Frenk Sinatra.

Pored Frenka Sinatre i Džona Lenona, svoje profile na ovoj društvenoj mreži dobili su Džordž Majkl i Vitni Hjuston. Motiv iza ovog projekta je da se mladima omogući da se upoznaju sa nekadašnjom popularnom muzikom, ali i da se unovči njihova popularnost. Jednom kada njihova muzika postane dostupna za korišćenje na TikTok platformi, sve upletene stranke će dobiti ogromnu količinu novca, pise Mondo.rs

Nije ništa novo da popularne preminule zvezde imaju naloge na društvenim mrežama, Lenon, Sinatra i Majkl imaju verifikovane naloge na Twitter-u, dok svo četvoro imaju nalog na Instagram društvenoj mreži. Takvi profili se najviše koriste radi promocije reizdanja, posthumnih izdanja i sličnog.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar