Vozni red brzog voza "Soko" prošle nedelje je malo usporio. I dok se proteklih dana u medijima govorilo o tome jedan drugi vojvođanski grad ima potpuno drugačiji problem. Zrenjanin nema putnički voz za Beograd.
Zrenjanin od februara 2019. godine nema voz do Beograda, kada je obustavljen železnički saobraćaj zbog izgradnje brze pruge. Od vozova je ostao prastari i poluraspali „Ćira“ koji stoji u jednom gradskom parku.
„Priča o vozu Zrenjanin- Beograd je samo segment priče o zanemarivanju pruga u Vojvodini. U Banatu je pre sto godina napravljen fantastičan železnički čvor, tada jedan od namodernijih u Evropi. Mi sada 2023. godine nemamo putnički saobraćaj a podsećam vas da između Zrenjanina i Beograda živi 300.000 ljudi. Između Pančeva i Zrenjanina su mnogobrojna sela, više hiljada ljudi radi u Beogradu, autobuski saobraćaj je slabiji, a svi znamo i da je skuplji, pa su ljudi prisiljeni da se snalaze na razne načine. Tu su i đaci i studenti“, kaže Aleksandar Marton, odbornik Lige Socijaldemokrata Vojvodine u Skupštini grada Zrenjanina.
Dodaje da se u Banatu pitaju da li u državi postoji samo jedan ili dva centra.
„Dobro je što postoji brzi voz „Soko“ koji juri ali je potrebno da i stanovnici Zrenjanina, Uzdina, Kovačice i drugih mesta imaju mogućnost da se prebace do Beograda jeftinije i brže i da obavljaju svoje poslove“, ističe Marton.
Podseća da je nakon obustave saobraćaja rečeno da će se on obnoviti čim se završi izgradnja brze pruge Beograd Novi Sad što se do sada nije desilo. S druge strane teretni saobraćaj je vrlo aktivan i živ.
Ceo prilog možete da pogledate u videu na početku vesti
BONUS VIDEO: Zašto Zrenjaninci već 17 godina nemaju pijaćuu vodu?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare