Jovanka Vukmirović, profesroka Fakulteta organizacionih nauka i Milan Stevanović, stručnjak za politički marketing, bili su gosti emisije "Među nama", a govorili su o tome ko zloupotrebljava politička istraživanja.
Priče i bukvalno takmičenje u izbacivanju političkih istraživanja. Rejtinga više nego ikada bilo je zastupljeno pred sam početak izborne kampanje. I kao da su istraživanja mnogim političkim opcijama nekako važnija i od samih poltika. Važnija od samih kandidatura.
Vreme ističe, izbori samo što nisu, a sa ove distance bavimo se pričom o tom političkom koketiranju sa javnoću i da li istraživanja postaju na neki način i politički marketing.
Da li se manipuliše istraživanjima i zašto svako ima neko svoje istraživanje, ssmo su neka od pitanja za goste emisije „Meu nama“.
Jovanka Vukmirović je rekla da istraivanja nisu ništa novo, već da se samo približavaju izbori.
„Rezultati istraživanja utiču na javno mnjenje“ kaže Vukmirović i dodaje da istraživanje ne bi smelo da zavisi od naručioca.
Milan Stevanović ističe da istraživanja javnog mnjenja većinom nisu realna.
„Ona mogu da naprave preokret u razultatu izbora“ kaže Stevanović.
Vukmirović je naglasila i da interpretacija istraživanja može biti prostor za manipulaciju.
Stevanović je podvukao da mladi neće da učestvuju u farsama kao što su izbori.
O čemu su još govorili gosti emisije „Među nama“ pogledajte u videu:
BONUS VIDEO: Najava novina NOVA za 24. februar
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar