Dnevnu štampu prelistavali smo i komentarisali u društvu Dobrice Veselinovića, jednog od lidera pokreta "Ne davimo Beograd" i nove političke stranke "Zeleno levi front".

On je pojasnio da pokret kreće u proces registracije političke stranke i prikupljanja potpisa.

– Pozivamo sve ljude da nas podrže potpisom, to je jedan mali čin koji ljudi mogu da urade, a mi stvarno mislimo da je to jedna armatura za promene koje ovom društvu trebaju – rekao je Veselinović i pojasnio kako izgleda taj tranzicioni period kako pokret sada postaje politička stranka.

– Potrebno je da sakupimo 10.000 overenih potpisa kod notara, mislimo da će trajati mesec dana, to je jedna kompleksna operacia zato što je i skupa, jer notari naplaćuju mnogo po satu plus taksa za potpis, ali mislimo da je važno da to uradimo, da ne kupimo stranku ili ne preregistrujemo neku postojeću, nego da vidimo i pokažemo da imamo poverenje građana, da imamo bazu i u Srbiji i zato smo prešli u jedan ovaj novi ciklus – rekao je Veselinović i dodao da su se mnoge organizacije iz Srbije priključile ovom novom frontu.

Veselinović je takođe prokomentarisao i novinu u naplati javnog gradskog prevoza u Beogradu.

–  Meni se čini da sve ovo liči na Mikijevu radionicu, oni tamo sklapaju onaj brod i imaju neki plan i sklapaju taj brod i svo vreme ponavljaju da je sve što je potrebno da ga sastavite. Oni ga kao nešto tu sastave, udari se onaj šampanjac, brod se pusti i ceo se raspadne. E tako mi se čini. Nema nikakvog plana već mesecima, nema nikakve strategije, nema nikakve vizije kako prevoz u Beogradu bude bolji. Ono što imamo su ovi hazarderski potezi gradonačelnika i nekakva polu rešenja koja se menjaju iz dana u dan. Da je sve to ozbiljan problem svedoči i to da je sekretar za javni prevoz prosto čovek otišao i da nije želeo da se time bavi, kako bi ekao ovo ne radi – rekao je Veselinović i dodao da ovo neće doprineti da saobraćaj bude bolji, da javni prevoz bude efikasniji i dostupniji, već će samo napraviti rupu u budžetu, koja raste iz godine u godinu i sada je nekih 250 miliona evra troškova prevoza koji plaćamo.

Veselinović smatra da ćemo sada morati da plaćamo penale privatnoj firmi jer je raskinut ugovor pre isteka a nismo se dogovorili sa njima.

– Plus na sve to ćemo morati da plaćamo za ovo skidanje validatora pre isteka tog roka od 30 dana da ugovor više ne važi i moraćemo da plaćamo sve te hazarderske momente, kao ovaj koji je sada na delu sa papirnom kartom. Vi sada da biste imali papirnu kartu u autobusu, pošto nema validatora, ona počinje da važi od trenutka kada je kupite na kioscima, a pritom nemate mrežu gde možete da je kupite. Tako da je to jedan ozbiljan haos koji će koštati Beograđane na drugo nivou. Zbog ovoga će te izgubiti vrtiće, izgubićete škole, izgubićete razne druge stvari – rekao je Veselinović i dodao da na primer komunalci nemaju nikakac softver kako bi proverili validnost karata.

Jedan od lidera nove političke partije „Zeleno levi front“ poručio je takođe da ceo proces zamene sistema validacije karata za gradski prevoz je potpuno neozbiljan i da ljudi nemaju poverenja u sistem plaćanja karata jer ne veruju da to ide u unapređenje prevoza.

Prilog pogledajte na početku ove vesti.

PROČITAJTE JOŠ:

BONUS VIDEO Veselinović: Prihvatljiva cena mesečne karte prevoza u Beogradu bi bila do 2000 dinara

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar