Foto: Printscreen Nova/Video

Stevan Vlajić je strateg političkog marketinga koji je osmislio kampanju Belog Preletačevića, na izborima 2017. godine. Od tih izbora javnost se pita ko je ovog puta Beli Preletačević?

„Što se tiče fenomena Belog Preletačevića i pokreta „Samo jako“ koji je nastao 2016. godine, to je nešto što se ponavlja, ali ja bih voleo da za početak objasnim fenomen Belog Preletačevića. Kada smo to radili na izborima za odbornike gradske opštine Mladenovac 2016. to je bio savršen mehanizam za osvajanje mandata. Uzeli smo 22 odsto glasova a onda smo te mandate dali ozbiljnim i odgovornim ljudima koji su se za našu opštinu borili nekoiiko godina dok nije došlo do bojkota. Mi smo sa već izgrađenom pozicijom u Mladenovcu izašli na izbore 2017,. godine, bili smo treći. Možda smo ponizili neke političare, koji su uložili mnogo novca u kampanju i njima je ostao taj gorak ukus i mislim da su oni potom pokrenuli tu agendu da se negde pojavljuje neki čovek državne bezbednosti da nekom uzme glasove“, kaže Vlajić.

Danas je uloga „oduzimanje glasova“ rezervisan za listu doktora Nestorovića, koji na lokalnim izborima priča o nekim opštim temama, a sve izgleda kao parodija.

„Kada vi dođete i pričate ljudima o takvim nekim temama u devastiranom gradu, u opštini koja je najsiromašnija beogradska opština, a to je Mladenovac, možda je to on. Ali takvi fenomeni teško da mogu da potraju dva ili tri izborna ciklusa. VIdećemo da li će opet moći da proda svoju priču Beograđanina“, kaže Vlajić.

Više o ovoj temi pogledajte u videu na početku teksta.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar