Bukti verbalni rat Ilona Maska i Marka Zakerbega, koji je pretio da preraste i u fizički obračun kad je Mask predložio da njih dvojica odmere snage boreći se u kavezu. Ispostavilo se da je to bila Maskova šala, ali ipak takmičenje njihovih kompanija daleko je od šale. Šta se skriva iza rata Ilona Maska i Marka Zakerbega? Da li se nas, kao korisnika "Tvitera", "Fejsbuka" i "Instagrama" tiče njihov sukob?

O ovom pitanjima su u jutarnjem programu „Probudi se“ govorili Milivoje Đorđić, stručnjak za digitalni marketing i Milan Miličić, poslovnim konsultant.

PROČITAJTE JOŠ:

Milićić smatra da je Tviter dugo tavorio i da je Mask vizionar, ali je kralj društvenih mreža i dalje Zakerber.

– Korisnici teško menjaju navike. Mask pak želi da korisnici počnu da plaćaju društvenu mrežu, a sadržaj društvenih mreža prave zapravo korisnici. Važno je da korisniku ponudite sadržaj koji mu prija – kaže Miličić i dodaje da samo od nas zavisi da li ćemo na pravi način da koristimo društvene mreže.

Đorđić se osvnruo na Zakerbergovu aplikaciju Treds, koja je najavljivana kao ubiva Tvitera, ali se ni ona nije na početku proslavila.

– Mask je mnoge ljude odbio od Tvitera. Ono što je uradio sa nekim potpuno novim stvarima i ono što tek planira da uradi je neke zagrižene tviteraše nateralo da odu sa Tvitera. Oni su otišli na neke druge društvene mreže, slične ili bolje, kao što je Mastodon. Suštinski gledano ono što Tviter treba da postane je definitivno platforma za široku ciljnu publiku. Od sadašnjih 200 ili 300 milina korisnika on treba da postane platofrma sa više od milijared korisnika – smatra Đorđić.

Prilog pogledajte na početku ove vesti.

PROČITAJTE JOŠ:

BONUS VIDEO: Ilon Mask kupuje Tviter kraj cenzure ili početak slobode govora mržnje?

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar