Upadljiva narandžasta reklama i na njima četiri bela slova Temu, već neko vreme preplavljuju ekrane korisnika društvenih mreža. Neki su već čuli, milioni širom sveta koriste, ali za mnoge je i dalje misterija - o čemu je zapravo reč.
Gotovo da nema korisnika društvenih mreža koji nije primetio čestu pojavu reklame za aplikaciju Temu. Ova reklama pojavljuje se gotovo na svim platformama i izaziv veliko interesovanje.
Za kratko vreme Temu je postao popularniji od Amazona, pod sloganom „kupuj kao milijarder“, aplikacija u vlasništvu kineske kompanije nudi jeftine proizvode iz najšireg asortimana.
Njen osnivač Kolin Huang najbogatiji je čovek u Kini na najnovijoj Bloombergovoj rang listi milijardera.
Prilog Anđele Janković iz emisije „Među nama“ pogledajte na početku ove vesti.
BONUS VIDEO – Ko prodaje slike maloletnica na Telegram grupama? Bez zakona o osvetničkoj pornografiji pravda je teško ostvariva