Ric dolazi, Jugoslavija odlazi, ovako bi u najkraćem mogli da opišemo planove kompanije Milenijum tim, koja je za 27 miliona evra postala vlasnik čuvenog htela Jugoslavija u Beogradu. Kako su rekli, plan je da izgrade dve kule visine i do 155 metara, stambeno poslovni kompleks i luksuzni hotel.
Da li je to najbolje arhitektonsko rečenje, reč jutra u jutarnjem programu „Probudi se“ dajemo Slobodanu Maldiniju iz Asocijacija srpskih arhitekata.
On smatra da je urbanističko – arhitektonsko rešenje „Jugoslavije“ prtrpavanje prestonice i da je sadašnji hotel simbol nekadašnje moći Jugoslavije, sa svim svetskim posetama.
„Hotel Jugoslavija je nejverednije arhitektonsko zdanje na Novom Beogradu, investitori biraju najkvalitetnije lokacije i od javnos značaja. U saradnji sa državom investitori rade šta žele, a arhitekte su saučesnici u svim investitorskim dešavanjima“ kaže Maldini i dodaje da je potrebno i neka se grad razvij, ali na onom prostoru gde je to moguće.
Arhitekta još napominje da su mete investitora ekskluzivne lokacije i da je Beograd nekad imao običajno pravo gradnje – niko nikome nije zaklanjao sunce i vidik.
Prilog pogledajte na početku ove vesti.
BONUS VIDEO: Nakona prodaje „Hotela Jugoslavija“ ponovo pokrenuta peticija protiv „Milenijum Zemuna“