U Užicu je 2018. počeo sa radom informacioni „Sistem 48 sati“. Građani pozivom ili porukom mogu da ukažu na probleme koji su u nadležnosti organa lokalne samouprave i javnih preduzeća i da u roku od 48 sati dobiju odgovor kada će problem biti rešen. Mnogi problem su na taj način brzo rešeni. Međutim od decembra prošle godine neko je zakazao kada je reč o rešavanju problema rasvete na gradskoj plaži.

Užičanina Atila Sabo prvi put je primetio da rasveta na gradskoj plaži ne radi i prijavio informacionom sistemu „Sistem 48 sati“. To se dogidlo 8. decembra prošle godine. Odgovor o prijemu zahteva i davanju naloga za rešavanje problema stigao mu je tri dana kasnije.

Krajem prošle godine, tačnije 26. decembra Atila je dobio odgovor od sistema da je kvar otklonjen.

„28. decembra prošetam i i vidim da ništa od kvara nije otklonjena i uzmem fotoaparat i sve ponovo islikam i okačim i na društvene mreže i njima vratim mail kako kvar nije otklonjen i da daju ponovo nalog. Prođu praznici i meni 3. januara ponovo stiže mail da je nalog dat da se kvar otkloni, onda nastaje tajac do 2. februara kada stiže mail u kome piše kako je kvar otklonjen“, svedoči Sabo.

Kvar naravno ni tada nije otklonjen, a revoltiran što administatori sistema uporno odgovaraju da je problem rešen u šta se uverila i ekipa TV Nova na licu mesta, Atila ih je pitao dokle će da štite neradnike i tako štete svojoj reputaciji.

Prilog Snježan Ostojić iz emisije „Probudi se“ pogledajte na početku ove vesti.

PROČITAJTE JOŠ:

BONUS VIDEO Velika pljačka budžeta u Užicu: Lokalna vlast za održavanje dela sistema javnog osvetljenja daje 7,5 miliona evra

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare