Zamenika gradonačelnika Beograda Gorana Vesića gledali smo na društvenoj mreži TikTok kako peče palačinke u Skupštini grada, kako priča na kineskom, a iz poslednje objavljenog snimka saznali smo, između ostalog, da mu je omiljeni muzičar američki reper Kanje Vest, a omiljeno jelo sarma. Sve ovo je, prema mišljenju marketinških stručnjaka, pokazatelj da je Vesić odavno otpočeo predizbornu kampanju i to na drugačiji način.
Reporter: Nemanja Vidić
Kada je na dužnosti onda je Goran Vesić, ali kada je na TikToku onda je Sićve 011 koji na ovoj mreži ima preko 400 hiljada lajkova, a sa svojim pratiocima je u stalnoj komunikaciji.
A kako na Vesića reaguju korisnici TIkToka koji su većinski mladi ljudi?
„Možda pokušava da stekne neku popularnost na takav način“, „Deluje dobro, otkud znam“, „Svaka čast kako duhovit čovek, oduševim se kada vidim“… neki su od komentara.
Iako bi se na prvu protumačilo da se ovakvom objavom ubiru politički poeni, direktor agencije za istraživanje javnog mnjenja Vladimir Pejić ističe da je ovde politička poruka izostala.
„Ovde nemamo klasični mesidž boks, odnosno poruku pol. prirode koja bi trebalo da ostane umemorisana. Generalno na ovaj način se povećava njegova vidljivost i razmenom sadržaja to vide i oni koji možda nisu toliko aktivni na TikToku“ kaže Pejić.
„Meni ovo izgleda kao da je krneuo da pravi sebi izlaznu varijantu kad propadne politika, a to će se neminovno desiti, da se okrene poslu influensere i da reklamira mast protiv atletskog stopala i Vajat na Zaovinama. Samo mi nije jasno kako je odabrao TT, to je mlađa publika“ kaže Srđan Dinčić.
Pejić smatra da su Vesićeva ciljna publika upravo roditelji najmlađih.
„Verovatno je kroz različite vrste istraživanja došao do toga da su roditelji te dece između 30 i 40 godina ciljna grupa koja mu na neki način odgovara ili do sada nije imao previše uspeha pa na taj način želi da ih privuče“.
Ovaj silazak niz stepenice pogledalo je za sada skoro 400 hiljada ljudi koji su tom prilikom saznali Vesićevog omiljenog muzičara, ali i jelo.
„Odziv je dobar jer je to kao saobraćajna nesreća – gadno ti je, ali ne možeš da ne pogledaš. To ljudi šeruju kako se to kaže ironično, ali to mu nabija šer i vidljivost. Ako možemo da apelujemo na ljude da ne šire po mrežama Sićvea011 jer imamo pandemiju Sićvea011 po mrežama“ dodaje Dinčić.
Zamenik gradonačelnika Beograda se ni ovog puta nije odazvao pozivu naše redakcije da bude deo ovog priloga i to je tako.
Pogledajte prilog iz emisije „Među nama:
BONUS VIDEO: 24 minuta: Zimska idila reportera Tome Mone, a tu je i Sneško Vesić (deo 2)
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar