Udruženja obolelih od melanoma i kompanija "Mercator S" udružili su snage, kako bi kroz inicijativu "Nema cenu", proširili svest o opakoj bolesti.
O tome su u emisiji „Među nama“ govorili oni koji su uspeli da pobede ovu bolest, odnosno Nataša Pavlović, direktorka marketinga kompanije „Mercator S“, i Savo Pilipović, predsednik Udruženja obolelih od melanoma.
Nataša je prvo istakla da je na ličnom primeru shvatila da su stvari koje nemaju cenu, u ovom slučaju zdravlje, najbitniji.
„Često zaboravimo na sebe, i čekamo da nas nešto zaboli da bismo otišli kod lekara. Ja tu svoju ‘tačku’, odnosno mladež, nisam na vreme ispratila i ovo je veliki apel svima da preventivno idu na preglede kod dermatologa“, rekla je ona.
Savo je dodao da u Srbiji vlada „crna statistika“ koja kaže da smo u evropskom proseku kada je pitanje obolevanje, ali pri samom vrhu, kada je reč o smrtnosti.
„To najbolje govori o nedostatku sistemske prevencije. Mi imamo pokušaje prevencije, mnogo aktivnosti, ali još uvek se naše ljudi kasno javljaju lekarima“, rekao je on.
Ceo prilog pogledajte u videu iznad teksta.
Bonus video: