Privremeni organ Grada Beograda usvojio je Odluku o javnom linijskom prevozu putnika, čime je grad podeljen u četiri zone. Tako bi umesto slova - A, B i C zone uskoro ipak mogle da vrate cifre, a linije na potezima 100, 300, 400 i 700 da se ustupe privatnim prevoznicima. Ko će i kuda onda voziti Beograđane - proveravala je ekipa jutarnjeg programa "Probudi se".

Gradsko saobraćajno preduzeće (GSP) ostaje bez 39 linija na kojima vozi 173 autobusa, ustupaju se privatnim prevoznicima, a najava novog zoniranja neće, tvrde uticati na putnike i način plaćanja karata u prevozu.

Krug dvojke ostaje rezervisan za vozila GSP-a, zonu dva čini šire gradsko jezgro, a naselja Višnjička banja, Mirijevo, delovi Zvezdare, Banjice, Novog Beograd i Zemuna biće u trećoj zoni. Teritorije koje se graniče sa njom, deset gradskih opština i delom Grocke spadaju u nou četvrtu zonu.

Međutim ovakva podela sporna je i za pojedine privatna prevoznike. Predsednik Privremenog organa Grada Beograda Aleksandar Šapić prošlog meseca rekao je da Beograđane nije briga da li je autobus privatni ili ne, a ekipa jutarnjeg programa „Probudi se“ rešila je da proveri da li ih zanima novo zoniranje.

Prilog Jelene Vučetić iz emisije „Probudi se“ pogledajte na početku ove vesti.

PROČITAJTE JOŠ:

BONUS VIDEO: Zašto privremena uprava glavnog grada brojne linije GSP-a ustupa privatnicima?

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar