Nakon postavljanja spomenika Stefanu Nemanji, mnogi Beograđani izrazili su strepnju da bi Beograd mogao da postane Skoplje, ali ima i onih koji su najpoznatiju boemsku ulicu nazvali Skadar na Bojani. Ništa bolje nije ni u ulici Cara Dušana. Kako teku radovi, proveravao je naš Đuro Svilar.
Skadarska ulica, 1. februara.
Ni danas ništa bolje. Dva meseca kasnije ista meta isto odstojanje, ono što je razlika je što smo pre dva meseca hodali po šljunku, danas hodamo po blatnjavom pesku.
Iako na ko zna kojoj tabli po redu završetak radova je planiran za 15. april ove godine, radnike smo pitali što se kasni.
„Biće sve kao što je zamišljeno i kako mora da bude, a sad vremenski uslovi, malo će da nas ukoče. Kad će biti gotovo? Ne znamo još. Za nekih nedelju dana možda“. „Nemam pojma! Pa gde je zapelo? Eno pitaj šefove“, rekli su neki od anketiranih građana.
Šefovi neće pred kamere, a malobrojni prolaznici Skadarske nekako se snalaze.
„Sad ću videti, baš pitam ovoga kud da prođem, idi sa leve strane kaže bolje, sad ću da vidim, čini mi se da neću da prođem“, kaže jedan od građana.
Par stotina metara dalje, nakon 3 godine se može proći, a radovima u ulici Cara Dušana, kao da se ipak nazire kraj.
„Pa da vam kažem presrećna sam. Samo da je malo brže išlo“, „Od samog početka je sve to loše išlo, pa i na kraju nije faktički doživelo slavan kraj“, „Nije loše ovako na prvi pogled, videćemo kad ozeleni“, „Pa dobro je, moglo je to ranije da bude, ali dobro je, nije loše“, „Ne izgleda loše, bolje da se sredi nego da izgleda nesređeno, e sad da li je kvalitet radova dobar to treba neko ko to zna bolje da proceni“, kažu anketirani građani.
Onaj ko je nekad procenjivao kvalitet je i nekadašnji gradski arhitekta koji tvrdi da su u njegove vreme rokovi za kraj radova uvek poštovani.
„Ovo je lep primer nespremnosti za nekakav veliki posao, a pritom su to rutinski poslovi, to nije nikakva posebna građevinska intervencija. Znate u Cara Dušana raskopate ulicu, promenite cevi koje treba promeniti, ponovo zatrpate, stavite asfalt i to je sve posao koji može brzo da se obavi. Meni pada napamet naravno i smešnija strana te priče, a to je da vlast zapravo insistira na jako velikim rokovima, na produženju, ne bi li pokazala građanima da nešto neprekidno radi“, kaže nekadašnji glavni gradski arhitekta Đorđe Bobić.
A nova autobuska stanica ne radi se neprekidno, rok za njen završetak prošao je pre dve godine. Danas tamo radnika nema. Slično je i u Bulevaru Patrijarha Pavla.
Iako su rokovi za završetak radova probijani nekoliko puta, zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić je u decembru prošle godine rekao da će Bulevar PAtrijarha Pavla biti završen do proleća 2021. godine. Prvog radnog dana proleća ove godine radovima se ipak ne nazire kraj.
Ceo prilog u emisiji „Među nama“ TV Nova S možete pogledati ovde:
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar