Za promociju turističke ponude Niša i Nišvil džez festivala, Turistička organizacija tog grada platila je devet influensera da na društvenim mrežama objavljuju video materijale, fotografije i tekstove. Njihovi honorari, smeštaj i prevoz do turističkih destinacija, koštali su više od milion dinara.
“Bacajte pare i grabite na sve strane”, “prodavci magle su uvek bili na ceni”, “masne dnevnice”, “ komentari ispod teksta Južnih vesti govore da Nišlije nisu blagonaklono dočekale vest da je više od million dinara za četiri dana tokom Nišvila, Turistička organizacija Niša (TON) potrošila na devetoro influensera iz Srbije, Grčke i Rusije.
Angažovanje influensera za promociju turističkih potencijala nije nužno negativno, smatra nekadašnji influenser, današnji član veća opštine Medijana. Postoji I “ali”…
Za Turističku organizaciju Niša – ispalo je odlično. Rezultate gugl analitike objaviće 30. septembra, kada očekuju i novi izveštaj Republičkog zavoda za statistiku o broju poseta domaćih i stranih turista tokom avgusta. Izabrali su influensere koji su i ranije imali uspešnu saradnju sa krovnom tursitičkom organizacijom. Kontaktirali veći broj, ali su neki odbili da dođu u Niš, jer su honorari bili mali, kaže direktorka TON-a, Dragana Božić. Oni koji su došli, bili su oduševljeni gradom pa je broj objava bio i veći od dogovorenog, istakla je u telefonskom razgovoru. I dok su u TON-u zadovoljni, građani se pitaju ko su influenseri I trevel blogeri koji su za četiri dana u Nišu zaradili 660 hiljada, pojeli, popili i spavali za još oko 400 hiljada dinara.
Prilog Oliverer Sašek Radulović iz emisije „Među nama“ pogledajte na početku ove vesti.
BONUS VIDEO: Kakva je influenserska kora ‘leba?