Kako je srpska verzija puške kalašnjikov osvojila američko tržišta oružja i poslala jedna od najprodavanijih u Americi u jutarnjem programu "Probudi se" na TV Nova S govorili su predstavnik kompanije "Zastava Arms USA" Ranko Ristić i novinar Antonije Kovačević.
Ristić je objasnio da se „srpska verzija kalašnjikova uvozi u sportskoj verziji, koja ima dosta prednosti u odnosu na druge puške ove vrste“.
„Dolazi u osnovnoj verziji, mi kako uvoznik imamo lincencu da je doradimo i prilagodiimo ovom tržištu. Stavljamo opremu dodatnog kvaliteta prema zahtevima krajnjeg kupca, što je naša dodatna prednost“ istakao je Ristić.
Novinar Antonije Kovačević ocenio je da je ključ uspešne prodaje zastavnine verzije kalašnjikova na američkom tržištu dobra komunikacija sa potencijalnim kupcima.
„Ključ je pristup poslu kompanije ‘Zastava Arms USA’, a ne samo pristupačna cena, kako se odmah misli. Kada je puška radnije bila 500 dolara nije se prodavala tako dobro kao sada kada je 800 dolara. Ključ je u dobroj kampanji. Za godinu dana kampanje, koja, po finansijskim uslovima, ne može da se meri sa onima skupljnim kampanjama nekih drugih kompanije, ovde je sa manje novca i više energije napravljeno pravo čudo“ naglasio je Kovačević.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: