Svaka nova generacija je sve manje zaintersovana sa čitanje. E pa nije tačno... Otvorio se ceo novi svet mladih, dece, tinejdžera koji su opsednuti knjigama i u tome je presudan uticaj TikToka.

PROČITAJTE JOŠ:

Šta se desilo pa je ta često osuđivana društvena mreža vratila knjige u modu i da li mi gledamo kako fenomen BookToka transformiše književnost? O tome su u emisiji „Među nama“ na Novoj S govorili marketinški stručnjak Petar Vasić i Jasmina Marković-Karović iz izdavačke kuće „Urban Reads“.

„Ljudi zanemaruju neke preteče ovog BookToka i TikToka, a to su bili Fejsbuk i Instagram, ali pre svega „Good Reads“. Mislim da je on ovo započeo. To je jedna čitalačka platforma, praktično društvena mreža koja je mnogo šira od BookToka, gde se mogu naći sve knjige koje su ikada izdate i sve informacije o njima, kao i o njihovim stranim izdanjima. Odavde je krenulo i onda je na TikToku to krenulo prilično bojažljivo od tih nekih klinaca i tinejdžera koji su krenuli sa nekim svojim preporukama. To je buknulo do te mere da sada izdavači ne znaju šta ih je snašlo“, rekla je Marković-Karović.

O čemu su još sagovornici govorili u emisiji, pogledajte u videu na početku teksta.

BONUS VIDEO:

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar