Ovu izbornu kampanju, iako u početku nešto stidljivije, u potpunosti je obeležilo takmičenje političara u što kreativnijem prikazivanju sebe i svojih ideja. Idealan teren za to su bile društvene mreže - a u spotovima smo videli i đuskanje, pevušenje, sviranje instrumenata,  skeč-glumu, pa i dvojnike. Pa da vidimo kakvi su to glumci i umetničke duše naši političari.

Tako je neka drugačija marektinška magija počela tog aprila 2022. godine, Boško Obradović možda nenamerno postao je pionir inovativnijeg pristupa predizbornoj kampanji. Lider Dveri je ove godine je ostao na tom kursu.

Ovo naravno nije jedini primer, predizborna trka na društvenim mrežama izgledala je veoma zanimljivo. Šta god da je bila ideja ili namera političara u spotovima na socijalnim mrežama, utisak je istovetan ocenjuje scenarista Branislav Rajičević. Za njega su spotovi prilično nikakvi.

Prilog Radice Stevanović iz emisije „Među nama“ pogledajte na početku ove vesti.

PROČITAJTE JOŠ:

BONUS VIDEO: Predizborna kampanja u atmosferi zloupotrebe institucija i javnih funkcija

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar