Višemesečne pritužbe novosađana na račune za struju ovih dana doživele su kulminaciju. Redovi ispred zgrade distribucije su danima dugački. Posle nekoliko meseci ćutanja, konačno se oglasio i EPS.

Astronomski računi, potrošači kažu i javašluk u EPS-u, stvorili su redove ispred Elektrodistribucije u Novom Sadu. Novi softver je razlog, koji je uveden posle 20 godina, objašnjava EPS, koji se konačno oglasio. Elektrodistribucija u čijoj je nadležnosti očitavanje se modernizovala, imaju novi softver, koriste ga, objašnjava eps, uporedo sa redovnim aktivnostima, pa zato dolazi do zastoja. Kupci, kažu, mogu uložiti prigovor u poslovnici ili na mejl za reklamacije.

Građanima mesecim stižu računi na kojima je iznos nula. Brojila im, u ogromnom broju slučajeva, nisu očitana. Taj posao očitavanja brojila, država je, inače, poverila firmama bliskim sns i za to platila više od 38 miliona evra. Elektrodistribucija je prošle godine firmi Montop, vlasnika marka bosanca kontroverznog biznismena bliskog sns-u. Radnici montopa bi trebalo da očitavaju brojila, ali to ne rade. Očitavaju ih očajni potrošači sami. Na kraju, opet im stigne sa nula potrošnje.

Goran Papović iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije kaže da mi kao potrošači nismo dužni da plaćamo nečiji nerad i neznanje.

„Sva odgovornost je na društvu, na privrednom društvu, nemamo mi šta da se žalimo toj firmi, ne znam ni kakav je ugovor, ni šta stoji u tom ugovoru, mi ga nismo potpisali“, rekao je on.

U tom ugovoru, koji je Elektrodistribucija potpisala sa Montopom, piše da ugovor važi do utroška vrednosti okvirnog sporazuma, a najduže dve godine.

Prilog Sanje Ignjatović Eker iz emisije „Među nama“ pogledajte na početku ove vesti.

PROČITAJTE JOŠ:

BONUS VIDEO: Ponovo ogromni redovi ispred EPS-a u Novom Sadu

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar